۳۶۲۲۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ورود شرکت های مخابراتی خارجی به ایران

بنابر گزارش ها شرکت مخابرات ایران توافقنامه هایی را با شرکت های خارجی تولید کننده تجهیزات مخابراتی به امضا رسانده که از ورود این شرکت ها به بازار ایران خبر می دهد.

خبرگزاری تسنیم: بنابر گزارش ها شرکت مخابرات ایران توافقنامه هایی را با شرکت های خارجی تولید کننده تجهیزات مخابراتی به امضا رسانده که از ورود این شرکت ها به بازار ایران خبر می دهد.

ورود شرکت های مخابراتی خارجی به ایران

با ورود ایران به دوران پسابرجام و لغو تحریم ها، بسیاری از شرکت های خارجی در تلاشند تا زودتر از رقبای خود در بازار ایران حضور پیدا کنند. در این بین صنعت ارتباطات به دلیل ماهیت پویا و رو به رشد خود یکی از حوزه های مورد علاقه شرکت های خارجی است.

گفته می شود شرکت مخابرات ایران در قراردادی یک میلیاردیورویی با یک شرکت ایتالیایی، ایتاتل، کار توسعه و ارتقا شبکه های خود را به آن شرکت سپرده است. البته شرکت مخابرات ایران توافقنامه هایی را نیز با شرکت های کی تی کره جنوبی و قزاق تلکام قزاقستان به امضا رسانده است.

در ادامه این مذاکرات قرار است نشستی با حضور شرکت های خارجی و وزارت ارتباطات و اطلاعات و شرکت مخابرات در تهران و در جریان کنفرانس ایران کانکت در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه برگزار شود. این نشست به منظور آشنا ساختن اپراتورهای بین‌المللی، فروشندگان تجهیزات مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات با ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در صنعت ارتباطات ایران برگزار می‌گردد.

ایران کانکت به شرکت های خارجی فرصت خواهد داد تا با بازار پهنای باند و خدمات موبایل در ایران آشنا شوند و برای حضوردر این بازار رو به رشد برنامه ریزی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج