adexo3
۳۶۸۴۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بررسی لیستی از فیش های حقوقی مدیران

دادستان کل کشور گفت: امیدوارم بتوانیم در رسیدگی به موضوع فیش‌های حقوقی نامتعارف در برابر خواست مقام معظم رهبری و مسئولان عالیه نظام و مردم رو سفید باشیم.

خبرگزاری ایسنا: دادستان کل کشور گفت: امیدوارم بتوانیم در رسیدگی به موضوع فیش‌های حقوقی نامتعارف در برابر خواست مقام معظم رهبری و مسئولان عالیه نظام و مردم رو سفید باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در بحث فیش‌های حقوقی نامتعارف، اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که مسئله فیش‌های حقوقی غیرمتعارف در جامعه به وجود آورد، مسئولان این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنند و بخشی از این مسئله نیز به عهده قوه قضائیه است.

وی افزود: ریاست محترم قوه قضائیه برای اینکه بررسی جامع و کاملی در این رابطه صورت گیرد، تشکیل کارگروهی را مقرر فرمودند و این کارگروه مرکب از نمایندگانی از دادستانی کل، معاون اول قوه قضائیه، سازمان بازرسی و معاونت حقوقی است که کار خود را شروع کرده و به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بررسی‌ها در این زمینه گسترده است و نباید در آن عجله داشت، گفت: نیاز است که هم مبانی قانونی دیده شود و هم مصوباتی که دولت و دستگاه‌های دیگر داشتند، مورد بررسی قرار گیرد تا حقی ضایع نشود.

وی تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که این موضوع با دقت بررسی خواهد شد و حتی اگر زمان زیادی نیز لازم داشته باشد این کار با دقت صورت خواهد گرفت.

منتظری گفت: آنجایی که پولی به ناحق گرفته شده باشد قطعا به بیت المال بازخواهد گشت و با آن افرادی که متخلف و مجرم باشند نیز برخورد خواهد شد.

دادستان کل کشور افزود: امیدواریم بتوانیم در رسیدگی به این موضوع در برابر خواست مقام معظم رهبری و مسئولان عالیه نظام و مردم رو سفید باشیم.

وی تصریح کرد: لیست‌های مختلفی از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و ورزاتخانه‌های مختلف دریافت کرده‌ایم؛ البته این به آن معنا نیست که همه احیانا دارای حقوق‌های غیرمتعارف بودند؛ منتهی حدی را تعیین و لیستی از مدیران گرفته‌ایم. ابتدا لیست مدیران را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود چه کسانی حقوق و دریافتی‌هایشان در چارچوب ضوابط و چه کسانی خارج از آن بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج