adexo3
۳۶۹۱۹۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تشکیل کارگروه بررسی حقوق و مزایا در مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل تشکیل کارگروه بررسی حقوق، مزایا و پاداش دستگاه‌ها در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل تشکیل کارگروه بررسی حقوق، مزایا و پاداش دستگاه‌ها در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

جلیل مختار از تشکیل کارگروه بررسی حقوق، مزایا و پاداش در دستگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی در مجلس خبر داد و اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی، کارشناسان سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس عضو این کارگروه خواهند بود.

وی افزود: در این کارگروه کلیه پرداخت حقوق، مزایا و پاداش در دستگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی بررسی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه در این کارگروه تعداد مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کرده‌اند و منافذ قانونی که این تخلف را برای مدیران سهل کرده است، بررسی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه از خودتون اضافه کردید یه مقدار هم به بازنشتگان کشوری اضافه کنید البته عرض میکنم اگه اضافه شد .ناراحت نشید یه وقت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • جلال

      سلام افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چیشد از عیدتاحالا معلوم نیست یه کاری بکنید بدبخت بازنشستگان مردیم از حقوق چندرغاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج