جاباما
۳۷۱۷۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

معرفی کامپیوتر جدید HP برای گیمرها

شرکت HP دیروز کامپیوتر دسکتاپ جدیدی با نام Omen X را معرفی کرد که برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی و اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K مناسب خوهد بود؛ اما نکته‌ی جالب درباره‌ی این کامپیوتر ظاهر آن است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت HP دیروز کامپیوتر دسکتاپ جدیدی با نام Omen X را معرفی کرد که برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی و اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K مناسب خوهد بود؛ اما نکته‌ی جالب درباره‌ی این کامپیوتر ظاهر آن است. این کامپیوتر ظاهری مکعب مانند دارد و قطعات آن در بخش‌‌های مختلف این مکعب قرار گرفته‌اند. همین موضوع باعث شده که به راحتی بتوان قطعات را تعویض کرد.

معرفی کامپیوتر جدید HP برای گیمرها

کامپیوتر Omen X با تراشه‌ی Core i۷ مدل Skylake عرضه می‌شود و ۸ گیگابایت رم، ۲ ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD دارد. همچنین سیستم خنک کننده‌ی مایع در کنار کارت گرافیکی Radeon RX ۴۸۰ که ۴ گیگابایت رم دارد، روی آن قرار گرفته است. این کامپیوتر به ۱۰ عدد پورت USB مجهز شده که هشت عدد آن‌ها USB ۳.۰‌ هستند. البته خریداران می‌توانند این محصول را با سخت افزار قوی‌تر هم بخرند. به طور مثال می‌توان روی آن دو عدد کارت گرافیکی GeForce GTX ۱۰۸۰ یا دو عدد کارت گرافیگی Radeon R۹ Fury X قرار دارد. قیمت پایه‌ی این محصول ۱۷۹۹ دلار اعلام شده است.
معرفی کامپیوتر جدید HP برای گیمرها

البته شرکت کیس این کامپیوتر مکعبی را به صورت جداگانه هم می‌فرشد تا گیمرها سیستم خاص خودشان را روی این کیس جمع‌آوری کنند. قیمت این کیس‌ ۵۹۹ دلار اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج