۳۷۵۲۷۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ارائه اینترنت وای فای عمومی در برخی شهرها

یک ارائه‌ دهنده ی خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌ سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داده و اولویت راه‌ اندازی این خدمات را اماکن عمومی از جمله فرودگاه ها، فروشگاه‌ های بزرگ، مراکز تفریحی بزرگ و ایستگاه ها عنوان کرده است.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: یک ارائه‌ دهنده ی خدمات ارتباطات ثابت از ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌ سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داده و اولویت راه‌ اندازی این خدمات را اماکن عمومی از جمله فرودگاه ها، فروشگاه‌ های بزرگ، مراکز تفریحی بزرگ و ایستگاه ها عنوان کرده است.
ارائه اینترنت وای فای عمومی در برخی شهرها

محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل ارتباطات ثابت آسیاتک در مراسم اختتامیه ی سومین دوره ی جایزه ی کیفیت AQA از نهایی شدن مراحل آزمایشی این طرح خبر داده است.

وی در این باره گفته است: «در روند جهانی نرخ های قیمت اینترنت 3G و 4G موبایل گران تر از وای فای است؛ علاوه بر این اینترنت موبایل به ویژه در سرعت های بیش از ۱۰ مگابیت بر ثانیه مصرف باتری به مراتب بیشتری نسبت به وای فای دارد که استفاده از پاور بانک ها را فراگیر کرده است. مجموع این عوامل ضرورت توسعه ی وای فای را تشدید کرده است که در همین راستا شاهد توسعه ی وای فای در اماکن عمومی هستیم».

یوسفی زاده افزوده است: «با این امکان مشترکان سرویس اینترنت ثابت می‌ توانند در مکان های عمومی که شرکت متبوع سرویس اینترنت عمومی ارائه می دهد، از اینترنت بی‌ سیم با قیمت ADSL استفاده کنند».

وی در خصوص جزئیات این خدمات توضیح داده است که در این سرویس مشخصات مشترک روی ابزار مورد استفاده (برای مثال موبایل) از طریق سامانه ی رگولاتوری تأیید می‌ شود و سپس مشترک امکان دسترسی به سرویس اینترنت بی‌ سیم عمومی را خواهد داشت. به گفته ی یوسفی زاده، خدمات WiFi عمومی تحت نظارت حاکمیت بوده و ضوابط آن توسط وزارت ارتباطات تعیین شده است.

به گفته ی یوسفی زاده با توجه به وابستگی هر چه بیشتر مردم به خدمات اینترنتی، افزایش کیفیت و دسترسی اینترنت ضرورت بیشتری پیدا می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج