اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۰۸۵۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

شهرداری پاسخ توکلی را داد

در پی نامه احمد توکلی در خصوص اعلام آمادگی نهاد مردمی دیده‌بان شفافیت و عدالت درباره ورود به موضوع پرونده املاک در تعاونی مسکن برای واگذاری به کارکنان شهرداری تهران، دفتر شهرداری طی نامه‌ای برای همکاری با این سازمان اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم: در پی نامه احمد توکلی در خصوص اعلام آمادگی نهاد مردمی دیده‌بان شفافیت و عدالت درباره ورود به موضوع پرونده املاک در تعاونی مسکن برای واگذاری به کارکنان شهرداری تهران، دفتر شهرداری طی نامه‌ای برای همکاری با این سازمان اعلام آمادگی کرد.
در نامه‌ای خطاب به احمد توکلی که از سوی اداره کل دفتر شهرداری تهران تنظیم شده آمده است: در پی مطلب منتشر شده از سوی جنابعالی مبنی بر اعلام آمادگی آن نهاد مردمی درباره ورود به موضوع پرونده املاک در تعاونی مسکن برای واگذاری به کارکنان شهرداری تهران، ضمن قدردانی از حسن توجه شما، به عرض می رساند شهرداری تهران همانگونه که به دستور شهردار محترم، قاطعانه و بدون خط قرمز، آماده رسیدگی همه جانبه به موضوع از سوی قوه قضاییه، به عنوان یک نهاد قانونی و رسمی است، ورود جنابعالی ــ که از سرشناسان حوزه مبارزه با فساد هستید ــ و مجموعه همراهتان را به عنوان نماینده افکار عمومی به پرونده حاضر خیر مقدم گفته و آمادگی خود را برای همکاری و انجام مساعی لازم با مجموعه سازمان دیده بان شفافیت و عدالت جهت بررسی همه جانبه موضوع اعلام می‌دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرداری دستگاههای ناظر مثل دیوان محاسبات رو برای رسیدگی راه بده؟
      چرا شهرداری حاضر نیست با دیوان محاسبات همکاری کنه

    • بدون نام

      آقایون خوب میدونن که بررسیهای اینطوری جواب نمیده پنهان کاری باعلم اینکه گند کاردراومده کاری نداره جناب توکلی یا هر دلسوز واقعی وغیر معامله گر دیگه ای اگر واقعا میخواهند اعلام کنند تا کمک واطلاعات وادرس درست رو خروار خروار براشون بدیم. کار منتفع شدن افراد منصوب شهردار اونقدر وسیعه که 2سال گذشته به اینطرف بی محابا وعلنی میتاختند وپدر بچه های درست کار قدیمی رو دراوردند تحقیق کنید مدیر وکارمندهای با غیرت وسالم زیادند که به فلاکت افتادند بخاطر حلقه وابستگی شهرداری وسکوت شورای شهر خودشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج