۳۸۷۸۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی فیلم های پایان هفته شبکه سه سیما

فیلم های رفیق بد ،آقای سریع ،سال خشونت بار و حکم تیر پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ شهریور روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .

روزنامه بانی فیلم: فیلم های رفیق بد ،آقای سریع ،سال خشونت بار و حکم تیر پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ شهریور روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .

معرفی فیلم های پایان هفته شبکه سه سیما

فیلم سینمایی رفیق بد به کارگردانی عباس احمدی مطلق پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.این فیلم محصول ۱۳۸۶ به تهیه کنندگی حمید مدرسی است که بازیگرانی چون ایرج طهماسب و حمید جبلی در آن نقش آفرینی کرده اند.در خلاصه داستان آمده است : حبیب پس از سالها به ایران برمی گردد و سراغ دوست قدیمی اش عزیز که در یک آسایشگاه روانی بستری است، می رود. عزیز حرف نمی زند و حبیب را نمی شناسد. به توصیه پزشک، حبیب به تعریف ماجرای دوستی خود و عزیز در حضور او می پردازد. حبیب و عزیز از کودکی با هم دوست بوده اند و در یک بانک کار می کرده اند. شغل آنها در بانک حمل و نقل بسته های پول بوده. در آخرین روز خدمت شان چند نفر مقدار زیادی دلار از آنها می دزدند. هر دو که در جریان سرقت زخمی و بیمار شده اند، برای پیداکردن پول ها دست به کار می شوند. در درگیری بین پلیس و دزدان همه چیز آتش می گیرد. حبیب فکر می کند در جریان آتش سوزی، عزیز از بین رفته و….فیلم سینمایی آقای سریع Kiladi ۷۸۶ ، پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۴:۳۰ روانه آنتن شبکه سه می شود .

این فیلم به کارگردانی آشیش .آر .موهان محصول ۲۰۱۲ هندوستان است .در خلاصه داستان این فیلم آمده است :بهاتر سینک اهل پنجاب که در دستگیری قاچاقچیان مرزی با پلیس همکاری می کند قصد ازدواج با اینرو خواهر تی تی که معروفترین خلافکار شهر است را دارد . بهاتر سرعت عمل بالایی دارد واز قدرت بدنی زیادی برخوردار است و اینرو هم دختر زبل و با ذکاوتی است . اینرو عاشق یک خلافکار به نام آزاد است، قصد ازدواج با بهاتر را ندارد و وقتی بهاتر این موضوع را می فهمد به اینرو کمک می کند تا آزاد را از زندان خلاص کنند. اما اینرو در طی این حوادث متوجه اشتباهش می شود و تصمیم می گیرد با بهاتر ازدواج کند و … اَکشای کومار ، آسین ، راج بابار و ویپین باکشی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی سال خشونت بار A most violent year به کارگردانی جی سی چاندور است که جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۰۰:۴۰ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .دراین فیلم بازیگرانی چون جسیکا چستین ، اسکار ایزاک ، دیوید اویلور و البرت بروکس نقش آفرینی کرده اند.

این فیلم محصول آمریکادرسال ۲۰۱۴ است و در خلاصه داستان فیلم آمده است: در سال ۱۹۸۱ در شهر نیویورک یک زوج جاه طلب که در این کشور مهاجر هستند تمام تلاش خود را برای حفظ تجارت و خانواده خود می کنند آن هم درست در سالی که بیشترین جرایم و خطرناک ترین اتفاقات در این شهر رخ داده است و …

فیلم ویدئویی حکم تیر محصول ۱۳۹۵ به کارگردانی رحیم بهبود ی است که جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .درخلاصه این فیلم با بازی علی انصاریان، مهران رنجبر، شایسته ایرانی و سارا منجزی پورآمده است: این فیلم زندگی دو برادر در جنوب شهر به نامهای ابی و اسی را روایت میکند که برای رها شدن از مشکلات مالی دست به کارهای خلاف و کلاهبرداری می زنند.آنها به طور تصادفی با دختری جوان به نام تانیا آشنا میشوند که متعلق به قشر مرفه جامعه است..تانیا از آنها میخواهد تا در سرقت یک فرش عتیقه از خانه مردی که قصد ازدواج با او را دارد و در کار قاچاق عتیقه جات است به او کمک کنند و…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج