۳۹۴۹۷۲
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

احمدی‌نژاد بگوید، چشم من در صحنه نیستم

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران می‌گوید: احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب رو در رو دیدار کرده و سمت و سوی سخنان ایشان را متوجه می‌شود، پس مصلحت این است که بگوید "چشم من در صحنه نیستم".

خبرآنلاین: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران می‌گوید: احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب رو در رو دیدار کرده و سمت و سوی سخنان ایشان را متوجه می‌شود، پس مصلحت این است که بگوید "چشم من در صحنه نیستم".

محمدتقی رهبر درباره سخنان امروز مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه و توصیه شان به کاندیدا نشدن احمدی‌نژاد برای جلوگیری از دوقطبی شدن فضای کشور، گفت: البته نام نبردند و دیگران می گویند اشاره به آقای احمدی نژاد بوده است؛ در مجموع دو قطبی کردن به این معنا که آرای مردم شکسته شود و اصلح رأی نیاورد، درست نیست. ما چنبن تجربه ای را در گذشته داشتیم.

وی افزود: در فضای سیاسی کشور جریان های مختلف فعالیت می کنند، اصولگرایان کاندیدای خود را در انتخابات دارند و اصلاح طلبان نیز نامزد خود را به صحنه رقابت می آورند همه جریان ها که روی یک نامزد وفاق نکردند بنابراین حداقلش این است که جامعه اصولگرا انتخابات را برای خود چند قطبی نکنند. به عبارت دیگر هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات هستند اما اگر در جریان اصولگرا بخواهد اختلاف نظر و تعدد آرا ایجاد شود، تنش زا خواهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: منظور حضرت آقا این است که وفاداران به نظام و انقلاب دچار تفرقه نشوند.

وی افزود: عملکرد و رفتار همان آقایی که در سئوال اشاره شد در گذشته درست و پسندیده نبوده است. شاید آن رفتار را اقلیتی قبول کنند اما اکثریت جامعه انقلابی ما که قبول ندارند بنابراین ورود این چنین کسی باعث اختلاف و دودستگی و خرد شدن آرا می شود.

امام جمعه اصفهان گفت: به هر حال با آنکه حضرت آقا از کسی اسم نبردند ولی برداشت از صحبت های ایشان چنین بوده است. من هم به نوبه خود با آمدن این آقا موافق نیستم بیاید هم به او رأی نمی دهم چون عملکرد گذشته اش را دیدم.

وی درباره چرایی قبول نداشتن عملکرد احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری توضیح داد: چالش داشت و درباره اطرافیان و تشکیلاتش هم همین طور بود.

رهبر درباره انتظار از رفتار احمدی نژاد در قبال توصیه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری از کسی نام نبردند اما آقای احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب رو در رو دیدار کرده، سمت و سوی سخنان حضرت آقا را متوجه می شود، پس مصلحت این است که نظر ولی فقیه را مدنظر قرار دهد و بگوید "چشم من در صحنه نیستم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مملکت یه نفر مانند احمدی نژاد میخاد..روحانی اگه خدای نکرده رای بیاره کشور را دو دستی میده به امریکا

    • بدون نام

      باید محاکمه شود -دورود بر رهبر فرزانه

    • بدون نام

      دیدید گفتم تایید نمیشه دیدید خوشحالم خیلی خیلی

    • بی نام

      بی خود زور نزن شیرت خشک میشه.جناب عدالت محوری.

    • بدون نام

      ان شاء الله آقا محمود رای میاره من مطمئنم حالا ببینید

    • نا آشنا

      درود خدا و رسول خدا بر ولی مسلمین
      با توجه به دور اندیشی اقا سعادت و مصلحت در فرمایش ولی خدا بر زمین است .و ما فقط در سایه فرمایشات حضرت اقا نهفته است و برای همه مردم ایران فرمایشات اقا حجت و راه سعادت است

    • بدون نام

      قدرت مگه چه ارزشی داره که آنقدر بخواند دنبالش برند مشکل مالی که نداره پس برای چی باید برای کاندیداتوری آنقدر زور بزنه

    • بدون نام

      انتظاری غیر ازاین از دکترعزیز ونورچشم مستضعفین نمیرود..امر،امر ولایت است.ماهرچه داریم وخواهیم داشت اطاعت از منویات رهبری است..غیراز این هم ما از دکتر احمدی نژاد انتظاری نداریم.خدمت کردن به نظام وملت فقط در پست ریاست جمهوری خلاصه نمی شود...البته دکتر احمدی نژاد عزیز به همه نشان داد که مطیع محض است وبقیه هم یاد بگیرند...درود بر امام خامنه ای عزیز و دکتر احمدی نژاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج