اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۳۳۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تبرئه دو ایرانی از اتهام قتل مرد افغان

دو مرد ایرانی که متهم بودند جوانی افغان را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌اند، از سوی دادگاه کیفری استان تهران تبرئه شدند.

روزنامه شرق: دو مرد ایرانی که متهم بودند جوانی افغان را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌اند، از سوی دادگاه کیفری استان تهران تبرئه شدند.

پنج سال قبل به مأموران خبر رسید جوانی افغان که با ضربات چاقو زخمی شده‌ بود، در محل حادثه بعد از گفتن چند جمله به پدرش جانش را از دست داده است. وقتی پلیس در محل حاضر شد و به دستور بازپرس جسد را به پزشکی‌قانونی انتقال داد، تحقیقات گسترده‌ای را دراین‌باره آغاز کرد.

آنها ابتدا فردی که مقتول را پیدا کرده‌ بود، مورد بازجویی قرار دادند، این مرد گفت: وقتی رسیدم، جمعه زخمی روی زمین افتاده‌ و چاقو به پهلو و کمرش برخورد کرده‌ بود. از من خواست که او را برگردانم و گفت نمی‌توانم نفس بکشم. وقتی این کار را انجام دادم، بلافاصله با پدرش تماس گرفتم و گفتم پسرت زخمی شده ‌است، بعد از آمدن پدر جمعه بود که او فوت کرد. وقتی پدر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: پسرم فقط یک جمله به من گفت و از من خواست از بچه‌ها و همسرش مراقبت کنم، بعد دیگر نفس نکشید. ما هیچ دشمنی نداریم و کسی نیست که بخواهد پسرم را به‌خاطر کینه بکشد، اما فکر می‌کنم دو مرد ایرانی که در این منطقه زندگی می‌کنند و با افغان‌ها ارتباط خوبی ندارند دست به این کار زده‌اند.

آنها پیش از این هم چند افغان را کتک زده ‌بودند. درحالی‌که به نظر می‌رسید مرد افغان قربانی یک رفتار نژادپرستانه شده‌ است، دو مرد ایرانی بازداشت شدند، اما اتهام خود را انکار کردند و گفتند چنین کاری نکرده‌اند. بااین‌حال کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ٤ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهمان روز گذشته پای میز محاکمه رفتند و هردو اتهامشان را انکار کردند. یکی از دو متهم به هیأت قضائی گفت: من، برادرم و مهران، دوستم، همیشه با هم بودیم و رابطه خوبی هم داشتیم و داریم، اما هیچ‌وقت بدون دلیل با هیچ فرد افغانی درگیر نشدیم و اینکه گفته می‌شود ما با افغان‌ها بد هستیم دروغ است.

چند وقت قبل از این ماجرا بود که وقتی داشتیم در خیابان راه می‌رفتیم، چند مرد افغان را همراه یک زن دیدیم. مردان افغان به سمت ما حمله کردند و گفتند شما به زنی که همراه ما بود، متلک گفته‌اید، ما هم ناراحت شدیم و دعوا کردیم، بعد از آن هیچ مرد افغانی را کتک نزدیم و آنچه می‌گویند دروغ است. ما با مقتول هم درگیری نداشتیم و اصلا او را نمی‌شناسیم. هیأت قضات در نهایت با توجه به نبود دلایل کافی، دو مرد ایرانی را تبرئه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک دادگاه وجود داره که نه کسی میتونه درش دروغ بگه و نه انکار کنه اونجا همیشه حق به حق دار میرسه و همه مظلوم های دنیا چشمشون به اون دادگاست

    • مهاجر

      نژاد پرستی تاکی اللهم عجل الولیک الفرج

    • بدون نام

      ههههههه عجب چون بیچاره افغانی بوده

    • محمد حسین

      کدوم نژاد پرستی ؟ از کجا معلوم که یکی از همین افغانیا سر پول ، کینه ، ناموس و صد دلیل دیگه همولایتی خودشو نکشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج