اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۳۴۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قربانی جنایت خیابانی، تولد فرزندش را ندید

سه مرد جوان که به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی و قتل مردجوان بازداشت شده‌اند، در نخستین جلسه تحقیق حضور در نزاع را پذیرفتند اما منکر جنایت شدند.

روزنامه ایران: سه مرد جوان که به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی و قتل مردجوان بازداشت شده‌اند، در نخستین جلسه تحقیق حضور در نزاع را پذیرفتند اما منکر جنایت شدند.

ساعت ۱۱ شب ۵ شهریور امسال بازپرس وتیم جنایی پایتخت از نزاع مرگباری در منطقه کیانشهر-جنوب تهران-باخبر شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس ازحضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که آثار جراحت روی بدنش دیده می‌شد.

یکی از خواهران قربانی که از نزدیک شاهد جنایت بود به بازپرس ایلخانی گفت: داخل خانه بودم که همسایه‌ها صدایم کردند و گفتند که چند نفر با برادرت درگیر شده‌اند. بلافاصله خودم را به خیابان رساندم و دیدم چند مرد جوان درحال کتک زدن برادرم هستند. همان موقع خودروی پژو پرشیا سفید رنگی مقابل آنها نگه داشت و چند مرد از خودرو پیاده شده و آنها هم برادرم را کتک زدند.

من خیلی سریع خودم را به جمعیت رساندم و یقه پیراهن یکی از آنها را گرفتم. حتی به او گفتم بچه برادرم امشب به دنیا می‌آید و با او کاری نداشته باشند. اما به محض اینکه یقه‌اش را رها کردم به طرف برادرم رفت و با چاقو دو ضربه به پایش و دو ضربه به سرش زد. این درحالی بود که همان موقع بقیه همدستانش فرارکردند اما فردی که به برادرم حمله کرده بود از خودرو جا ماند و با پای پیاده گریخت.

تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت ودرگیری خونین ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه آنها شناسایی و متهمان بازداشت شدند. روز گذشته سه متهم اصلی پرونده برای تحقیقات در مقابل بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی قرار گرفتند.

متهمان در نخستین تحقیقات به حضوردر درگیری اقرار کردند اما مدعی شدند مرتکب قتل نشده‌اند.این درحالی است که خانواده مقتول، سه جوان دستگیر شده را شناسایی کردند و مدعی شدند یکی از آنها، همان فردی است که عادل را به قتل رسانده است.درحال حاضرتحقیقات پلیسی برای افشای معمای قتل ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      الهی بمیرم. تازه میخواست بابا بشه
      خدا لعنتشون کنه

    • بدون نام

      خداصبر به خانواده ش بده بیچاره این بچه که پدرش روهم ندیده خیلی درد ناکه

    • غنچه

      الاهی بمیرم خیلی دردناک که برادر جلوی خواهر کتک بزنی و بعدش هم برادرت کشته بشه چقدر آدم باید نامرد باشه از صمیم قلب تسلیت میگم

    • بدون نام

      خدابه خوانواده مقتول صبربده عاملان جنایت هم به جزای اعمالش برسه آمین یارب لعالمین

    • احسان حیدری

      .. اشغالای بیناموس شما انسان نیستین ی مشت داعشی بی همه چیز هستید نامردا،،... بیچاره اون خواهر،،بیچاره اون برادر ک تازه میخواست بابا بشه،،خدا لطف کن این دنیا رو بکلی نابود کنن دگه خسته شدیم بخدا

    • بدون نام

      عجب مملکتي شده!!!؟

    • میرزا

      خداوند حتماً ناله و شیون و زاری اون خواهر را بر نش برادر میبیند، اما صبر او زیاد و بنده کم طاقت، خدایا این مردم را به راه راست هدایت کن تا بیخودی و بدون توجه به انسانیت جان یکدیگر را نستانند و با دوستی و رفاقت و مهربانی با هم برخورد کنند،

    • بدون نام

      الهی بنده خدا .............

    • امیرعلی

      درست مثل واقعه ی کربلاکه حسین پیش چشم زینب زدندوشهیدکردند خدابه این خانواده صبربده

    • بدون نام

      کاربرامیرعلی برادرمن هیچ وقت این مقایسه رونکن کربلا کجا اینجا کجا

    • میرزا

      سلام ای بابا دوست گرامی بی نام جناب امیر علی، کشته شدن برادر در جلوگیری چشمه خواهر راه مثالی زده!!! از نظرات مظلومیت گفتن!!! والا از نظرات شانس و منزلتی که مثال نزدن؟؟ ما همه مسلمانیم،!! اگه مظلومیت امامت حسین (ع)که زبان زد خاص و عام است، این دوست هم از نظر مظلومیت و کشته شدن، جلوی چشمه خواهر گفتند که، درست هست، دیگه اعتراضات زیبایی نیست!!! هر مسلمانی حتی‌ مشرکان بر مظلومیت امام حسین را قبول دارن، پاینده باشید اجر همه با امام حسین علیه السلام،

    • بدون نام

      روی قوم لوط سفیدکردید هرروز جنایت اشکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج