۴۱۲۷۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تولید خودرو داخلی امسال چقدر رشد داشت؟

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از رشد ۲۶.۲ درصدی تولید خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

خبرآنلاین: سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از رشد ۲۶.۲ درصدی تولید خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

ساسان قربانی با بیان اینکه ۶۹۱ هزار و ۵۸۱ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در کشور تولید شد افزود : تولید سواری با ۶۳۸ هزار و ۷۵۳ دستگاه ۲۷ درصد، وانت با ۴۵ هزار و ۱۵۷ دستگاه ۱۸ درصد ، مینی بوس و میدل باس با ۴۶۱ دستگاه ۱۷.۹ درصد ، اتوبوس با ۵۱۹ دستگاه ۲۶ درصد وکامیونت، کامیون و کشنده با ۶ هزار و ۶۹۱ دستگاه ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد .

قربانی ادامه داد: در زمینه تولید خوروهای سبک تا پایان مهر ماه امسال ۹۹.۹ درصد و در مجموع خودروهای سبک و سنگین نیز ۹۷.۸ درصد از برنامه هدف گذاری شده محقق شده است.

وی اعلام کرد : تولید خودرو در مهر ماه برای اولین بار ۷ درصد از برنامه پیشی گرفت و در بخش صادرات نیز با ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه ۱۵.۲ درصد از برنامه محقق شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش سایپا، این شرکت در ۷ ماهه امسال ۶ میلیون دلار قطعه به صورت قطعات منفصله صادرات داشته و در همین مدت ۲۱ میلیون دلار صادرات ckd و cbu انجام شده است.

قربانی با اشاره به اینکه روند فعالیت ها بهبود کیفی را نشان می دهد ولی هنوز با اهداف تعریف شده فاصله داریم و پروژه های بهبود ، برای بهبود شاخص های کیفی در حال اجرا و پیگیری است تصریح کرد: گزارش ارائه شده اشاره به شناسایی دقیق نارضایتی ها و مشکلات داشت که برای رفع هر یک پروژه بهبود تعریف شده و اکثر آنها در حال اجراست تا شاخص های کیفی خودرو با هدف تحقق رضایت مشتری تداوم یابد.

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو با بیان اینکه گزارش صادرات ایران خودرو و تلاش صورت گرفته برای توسعه بازار در کشورهای الجرایر ، سوریه، عراق، یمن، ساحل عاج ، آذربایجان و لبنان نیز ارائه شده افزود: این شرکت برنامه ها و اقدامات بهبود کیفیت محصولات را ارائه داد و بر اساس آن ۲۹ درصد بهبود در سال ۹۵ تحقق یافته است .

وی هم چنین گفت: این گزارش شامل روند بهبود شاخص های رضایت پس از تحویل به مشتری CSI و پروژه های تعریف شده در سال ۹۵ مبتنی بر CSI و IQS و C۱۰۰ ( قطعات تعویض شده در ۱۰۰ خودرو ) و میانگین زمان رسیدگی و میانگین زمان پیگیری شکایات بود و اعلام شد هدف گذاری برای ۲ ستاره شدن همه خودروهای ساخت داخل تا پایان در دستور کار قرار کرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج