۴۲۲۳۲۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کشف توله ببر بنگال در مشهد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف توله ببر بنگالی که چندی پیش در مشهد مشاهده شده بود، توسط یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف توله ببر بنگالی که چندی پیش در مشهد مشاهده شده بود، توسط یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

حمید صالحی اظهار کرد: توله ببر بنگالی که هفته گذشته در مشهد مشاهده شده بود، کشف و با شناسایی متخلفان پرونده تنظیمی وارد مراحل نهایی رسیدگی شد.
وی ادامه داد: با پیگیری یگان حفاظت محیط زیست استان، همراهی و مشارکت مردمی و مراجع قضایی شهرستان‌های مشهد و طرقبه، توله ببر بنگالی که چندی پیش در خیابان امامت مشهد مشاهده شده بود کشف و ضبط شد.
صالحی با اشاره به همراهی موثر مردم، گفت: مشخصات توله ببر کشف شده در یکی از ییلاقات طرقبه، با توله ببر مشاهده شده در مشهد مطابقت دارد که ضمن تکمیل پرونده متخلفان به مراجع قضایی هدایت شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به تحویل توله ببر مکشوفه به باغ وحش مشهد، گفت: تا تعیین تکلیف پرونده و روشن شدن ابعاد کامل این تخلف، توله ببر در محل باغ‌وحش نگه‌داری خواهد شد.

صالحی افزود: چندی پیش یک قلاده توله ببر بنگال در خیابان امامت مشهد مشاهده و فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت و پس از آن یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به ردیابی محل فیلم‌برداری شد و با همراهی مردمی سرانجام متخلفان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور نمی کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج