اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۴۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عراق، مرز مهران را بست

سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به تجمع هزاران نفر افراد بدون گذرنامه در مرز مهران گفت: طرف عراقی در واکنش به بی‌نظمی‌های به وجود آمده مرز مهران را بست.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به تجمع هزاران نفر افراد بدون گذرنامه در مرز مهران گفت: طرف عراقی در واکنش به بی‌نظمی‌های به وجود آمده مرز مهران را بست.

حمید رضا گودرزی با بیان اینکه مرز اربعین از سوی طرف عراقی تا اطلاع ثانوی بسته شد، افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از هموطنان بدون داشتن گذرنامه در اطراف مرز تجمع کرده اند که این مساله موجب ایجاد اختلال در روند ورود زائران به خاک عراق شده است و به همین دلیل طرف عراقی تا زمان حل شدن این موضوع، مرز خود را بست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت در حال رایزنی با مسئولان عراقی هستند تا این مشکل هرچه سریع تر حل شود.

سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم در مرز مهران به شهروندان و زائران توصیه می شود تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز مهران خودداری کرده و از مرز شلمچه و چذابه برای ورود به عراق استفاده کنند.

گودرزی با رد احتمال اینکه زائرانی بدون گذرنامه وارد خاک عراق شده باشند، گفت: باید شرایط بازگشایی مرز را برای عراق محیا کنیم.

وی ادامه داد: صبح امروز ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از سوی نیروی انتظامی برای بازگرداندن افراد بدون گذرنامه آماده شده بود و از صبح امروز عملیات بازگرداندن آغاز شده بود اما بی نظمی‌هایی به وجود آمد و طرف عراقی مرز را بست.

سخنگوی ستاد اربعین در مورد اعتبار گذرنامه های زائران اربعین تاکید کرد: روادید اربعین از روز ورود زائران به خاک عراق به مدت ۲۰ روز اعتبار دارد و این گونه نیست که روادیدها تنها تا روز اربعین معتبر باشد.

براساس برخی گزارش‌ها، تجمع افراد بدون گذرنامه در مرز مهران موجب شکسته شدن گیت‌های مرز و بروز بی نظمی‌هایی در مرز مهران شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج