adexo3
۴۲۵۰۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نتایج یک نظرسنجی درباره انتخابات آمریکا

در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اکثر رای دهندگان معتقدند پوشش رسانه‌ای مبارزات انتخاباتی جانبدارانه و دارای جهت خاصی بود اما این جانبداری تنها بر بخش اندکی از آرا تاثیر گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اکثر رای دهندگان معتقدند پوشش رسانه‌ای مبارزات انتخاباتی جانبدارانه و دارای جهت خاصی بود اما این جانبداری تنها بر بخش اندکی از آرا تاثیر گذاشت.

براساس نظرسنجی جدیدی که توسط "مرکز تحقیقات مدیا" و You Gav" صورت گرفته ۷۸ درصد از رای دهندگان معتقدند که پوشش خبری مبارزات انتخاباتی "جانبدارانه و جهت دار" بود. اما تنها سه درصد گفتند که این جانبداری بر تصمیم آنها در روز انتخابات تاثیر گذاشت.

۵۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند پوشش خبری به نفع هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته در حالی که ۲۱ درصد معتقدند این پوشش خبری به نفع ترامپ صورت گرفت.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۳۲ درصد از رای دهندگان به کلینتون معتقدند که رسانه‌ها حامی کلینتون بودند.

برنت بوزل، رئیس مرکز تحقیقات مدیا گفت: علی رغم جانبداری "قاطعانه و آشکار" بسیار خوشحال شدم که براساس نظرسنجی ما مردم آمریکا اجازه ندادند این مساله بر آرایشان تاثیر بگذارد.

این نظرسنجی که بین نهم تا دهم نوامبر صورت گرفته همچنین نشان داد، ۶۹ درصد از رای دهندگان فکر نمی‌کنند که رسانه‌های خبری صادق و راستگو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج