adexo3
۴۲۹۵۵۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

علت قطع گاز مازندران اعلام شد

‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران عدم استفاده نانوایی‌ها و صنایع از سوخت دوم را دلیل قطعی گاز در شهرهای مازندران اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: ‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران عدم استفاده نانوایی‌ها و صنایع از سوخت دوم را دلیل قطعی گاز در شهرهای مازندران اعلام کرد.

با بارش برف در استان، گاز شهرهای مازندران قطع شد و به دنبال آن مسئولان با قطع گاز صنایع پرمصرف، سعی در رساندن گاز به مصارف خانگی دارد.

محمد اسماعیل ابراهم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت وگو با ایسنا علت قطع گاز را افت فشار عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده ساعت پنج صبح امروز گاز تمام نانوایی های بابل و آمل وصل شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه با کاهش مصرف گاز مشکل شهرستان های آمل و بابل زودتر حل می‌شود، افزود: مشکل گاز تنها در مازندران نیست و در استان‌های گیلان و گلستان نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: گاز طبیعی مانند مایع قابل ذخیره شدن نیست و باید در لوله‌ها تزریق شود و زمانی که در ۲۳ استان دما پایین می‌آید مسلم است که میزان استفاده از گاز با افزایش روبرو و مازندران با افت فشار مواجه می‌شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه استفاده از سوخت دوم در کارخانه ها و صنایع در هنگام بارش برف الزامی است، افزود: زمانی که صنایع پرمصرف از سوخت دوم استفاده کنند، مصارف خانگی کمتر با مشکل روبر می شوند.

مدیرعامل گاز استان با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به فرهنگ استفاده از سوخت دوم در برخی صنایع پرمصرف و به ویژه نانوایی‌های شهرستان ساری، بابل و آمل که بیشترین جمعیت را دارند، گفت: در حال حاضر دمای هوای استان همدان زیر ۱۷ درجه است ولی به دلیل جاافتادن فرهنگ استفاده از سوخت دوم هیچ مشکلی ندارند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه کاهش دمای مازندران در برخی مناطق تا زیر ۱۴ درجه گزارش شده است، افزود: در مانوری که اخیرا داشتیم صنایع پرمصرف استان توانایی استفاده از سوخت دوم را داشتند.

وی اضافه کرد: از تاریخ ۲۶خرداد ۹۴ تاکنون که مسئولیت شرکت گاز را برعهده گرفتم جلسات بسیاری برای فرهنگ سازی استفاده از سوخت دوم برگزار و میزان استفاده از آن را از ۳۵ به ۴۸ درصد ارتقا دادیم ولی در این شرایط بحرانی، نانوایی های استان نتوانستند از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه نیروهای شرکت ۲۴ ساعته در حال فعالیت برای رسیدگی به افت فشار گاز هستند، افزود: برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی در زمستان امسال، استفاده از سوخت دوم صنایع به ویژه نانوایی‌ها ضروری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطع گازعلت ندارد بی کفایتی مسوولین میباشد فقط ادعا دارندبااندکی برف وباران وهوای سرد زیرساخت های کشور بهم میریزد.فقط گزارش میدهندتورم تک رقمی شده ولی درعمل چیز دیگری است ازیک طرف خوراکی هاگران ترازقبل شده ازیک طرف قبوض سه برابرمی آید.و.....شماببینیدآیاواقعامردم ازعملکرد دولت تدبیروامید راضی اندعجب امیدی شدوچه تدبیری؟......

    • رها

      به نظر من قطع گاز مشکلی نداره یه پدیده خیلی عادی چون مسولین براشون مهم نیست

    • بدون نام

      مسوولان بی کفایت و بی مسیولیت خدا ازتون نگذره استان گیلان و مازندران نزدیکترین شهرها به پایتخت هر کشور دیگری بود هزار امکانات رفاهی گردشگری با بهترین زیرساخت های حیاتی درست میکرد در دنیا بی نظیر باشد شما چیکار کردید اولین بارش همه چیز قطع میشه استانهایی که میتونه بهترین صادرات غیر نفتی و بدنیا داشته باشد از مرکبات برنج سبزیجات گیاهان دارویی متاسفانه شما هیچ رسیدگی بنیادی به این استانها نمیکنید حمایت از کشاورزان هم نمیکنید لااقل خودشون دستشون باز باشه بدنیا صادر کنند و از زمینهاشون استفاده بهینه رو بکنند و جوانان و بکار بکشند بتوانند پول کارگر و هزینه هاشونو پرداخت کنند کشورداری بلد نیستید پاشید برید بسپرید به کاردانش که هم به کشور برسه هم به مردم زمین هست نیرویه جوانم هست ولی همه بیکارند و فقیر چرا چون فقط دزدی و اختلاس بهترین راه مملکت داریه پول بی زحمت مردمم عادت کردن هیچکس تن به کار نمیده برای درآمد کم کسی کار نمیکنه پدر کشور که دزد شد بچه هاشم دزد میشند شما دزدایه بزرگید ما هم کوچک زیرساخت و روساخت و از همش میدزدید خدا لعنتتون کنه الهی آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج