adexo3
۴۳۲۰۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کاهش ۵۰ درصدی قربانیان جاده ای اربعین

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تعداد افراد فوت شده در حوادث رانندگی ایام منتهی به اربعین سال ۹۵ در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران با وجود افزایش ۵۰ درصدی ترددها، ۵۴ درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تعداد افراد فوت شده در حوادث رانندگی ایام منتهی به اربعین سال ۹۵ در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران با وجود افزایش ۵۰ درصدی ترددها، ۵۴ درصد کاهش یافت.

سرهنگ محسن اظهار کرد: طرح ترافیکی اربعین ۹۵ در جاده های مواصلاتی منتهی به مرز بین المللی مهران از ۲۰ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه یافت.

وی افزود: در قالب این طرح، ۱۰۰ تیم از نیروهای پلیس راه تمام جاده های ارتباطی شهرستان هایی که در مسیر تردد زائران قرار داشتند را زیر پوشش نظارت و کنترل خود قرار دادند ضمن اینکه ۳۰ ایستگاه موقت نیز بویژه در نقاط حادثه خیز استان مستقر شدند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: بیشترین تمرکز این نیروها در مسیرهای ایلام به مهران و بالعکس، ملکشاهی به مهران، قلاجه ، حمیل و مهران به دهلران بود که در نتیجه کنترل و پایش دقیق مسیرهای ارتباطی شاهد کاهش قابل توجه حوادث رانندگی در این ایام بودیم.

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت

رئیس پلیس راه ایلام بدون اشاره به تعداد فوتی های حوادث رانندگی در اربعین ۹۵ یادآور شد: با وجود آنکه بر اساس بررسی های صورت گرفته میزان تردد خودروها در این بازه زمانی به نسبت دوره مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد که در برخی روزها این مقدار به ۲۱۰ درصد نیز می رسید، ولی در این مدت شاهد کاهش ۷۰ درصدی تعداد تصادف های منجر به فوت و همچنین کاهش ۵۴ درصدی فوتی های حوادث رانندگی بودیم.

سرهنگ ناصری اضافه کرد: سال گذشته بیشترین عامل حوادث رانندگی تجاوز به چپ بود که امسال تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی و خستگی مهم ترین عامل بروز سوانح رانندگی در مسیرهای منتهی به مرز مهران بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالحمید گل افشان

      جای خوشحالی داره ازاینکه این خبر رو می شنوم واز اینکه با تمهیدات لازم میشه از داغدار شدن خانواده های زیادی جلوگیر نمود کاشکی اشاره ای هم به تعداد تلفات سال قبل وامسال می کردند تا کساتیکه این مطلب رو دنبال میکنند یه مقایسه ای میکردند درهرصورت جای تشکر وقدردانی از عزیزانی که در این خصوص زحمت کشیدند دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج