۴۳۹۵۰۱
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

تلفات حملات استانبول به ۳۸ نفر افزایش یافت

وزیر کشور ترکیه از افزایش تلفات حملات تروریستی استانبول به ۳۸ نفر خبر داد و گفت که ۱۳ نفر تاکنون در ارتباط با این حمله دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری فارس: «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه روز یکشنبه (امروز) اعلام کرد که آمار تلفات حمله تروریستی استانبول به ۳۸ نفر افزایش پیدا کرد که ۳۰ نفر از آنها افسر پلیس بودند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، یکشنبه شب به وقت محلیف دو بمب به فاصله اندکی در نزدیکی استادویوم «وودافون آرنا» منفجر شد و وزیر کشور ترکیه در این خصوص گفت: «متأسفانه، شمار شهروندان ما که در حمله تروریستی استانبول کشته شدند به ۳۸ نفر افزایش پیدا کرد که ۳۰ نفر از آنها افسر پلیس بودند. مجموع ۱۵۵ نفر همچنان در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند».

وی در ادامه افزود که ۱۳ نفر در رابطه با این حمله تروریستی دستگیر شدند.

بنا به گزارش روزنامه «دیلی صباح»، «بینالی ایلدیریم» نخست‌وزیر ترکیه اعلام یک روز عزای عمومی در سراسر این کشور اعلام کرد و گفت که این حمله خشونت‌بار بدون محاکمه عوامل آن رها نمی‌شود.

«نومان کورتولموش» معاون نخست‌وزیر ترکیه نیز اوایل اخمروز اعلام کرد که بنا بر دلایلی این حمله توسط شبه‌نظامیان «پ ک ک» انجام گرفته است و آنها پشت پرده این حملات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین صحرانورد

      سلام،همان داعشی ها هستند که خودشون درست کردن، میگن که چاه کن خودش ته چاهه! ای کاش بفهمند، این ابله در رویا هست! فکر میکنه آخرین سلطان عثمانیه! !!

    • حقگو

      ضمن محکوم کردن ریختن خون مردم بیگناه درهرجای دنیا که باشد.امروزه اردغان باید بداندکسانی که دیروز باحمایت کشورش خون مردم بیگناه سوریه وترکیه وعراق و.... می ریختندامروزه دامن خودش گرفته.حمایت کنندگان ازجنایتکاران خوب بدانندنوبت تک تکتان فرا خواهدرسید.آن روز دیر نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج