۴۴۳۸۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X۷

SUV جدید پرچم‌دار ب‌ام‌و که X۷ نام گرفته است، مراحل پایانی آزمایشات را می‌گذراند و در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان برادر بزرگ‌تر X۵ به بازار عرضه خواهد شد.

وب سایت پدال: SUV جدید پرچم‌دار ب‌ام‌و که X۷ نام گرفته است، مراحل پایانی آزمایشات را می‌گذراند و در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان برادر بزرگ‌تر X۵ به بازار عرضه خواهد شد. ب‌ام‌و با این خودرو رقبایی مانند مرسدس بنز GLS، رنجروور و احتمالاً بنتلی بنتایگا را هدف قرار داده است. حال به‌تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از نمونه‌های در حال آزمایش X۷ منتشر شده که جزئیات بیشتری از طراحی آن‌را نشان می‌دهد.

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

از روی این تصاویر جاسوسی می‌توان فهمید که این خودرو یک SUV بسیار بزرگ و احتمالاً باابهت است. همچنین احتمالاً در X۷ جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف ب‌ام‌و به‌صورت وارونه طراحی شده است. طرحی که برای اولین بار آن‌را در کانسپت X۲ مشاهده کردیم. با توجه به تصاویر جاسوسی جدید، سپر جلوی X۷ طراحی متفاوتی با نمونهٔ مورداستفاده در X۵ خواهد داشت چراکه مردم از X۷ انتظار شخصیتی منحصربه‌فرد را دارند نه صرفاً یک X۵ بزرگ‌تر. همچنین درهای عقب این SUV لوکس هم به‌ویژه در مقایسه با مرسدس بنز GLS، بزرگ‌تر به نظر می‌رسند هرچند که هنوز در این رابطه مطمئن نیستیم.

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

در زیر پوست X۷، نسخهٔ کشیدهٔ پلت‌فرم CLAR ب‌ام‌و قرار دارد که در حال حاضر در سری ۷ و سری ۵ مورداستفاده قرار گرفته و همچنین نسل جدید مدل‌های X۵ و سری ۳ هم بر اساس آن ساخته خواهند شد. درواقع ب‌ام‌و قصد دارد از این پلت‌فرم در تمامی مدل‌های خود از سری ۳ به بالا استفاده کند. در بخش پیشرانه‌ها هم X۷ با موتورهای بنزینی و دیزل شش سیلندر و هشت سیلندر به‌علاوهٔ یک واحد چهار سیلندر پلاگین‌هیبریدی عرضه خواهد شد.

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

همچنین با توجه به گزارشات اخیر، ب‌ام‌و قصد ساخت مدل X۷ M را هم به‌عنوان رقیب مستقیم مرسدس بنز GLS۶۳ AMG دارد. احتمالاً در این مدل از پیشرانهٔ دوازده سیلندر مورداستفاده در سدان کنونی M۷۶۰ استفاده خواهد شد. برای کابین X۷ نیز ب‌ام‌و تمامی جدیدترین تجهیزات و امکاناتی که هم‌اکنون در سری ۷ و سری ۵ وجود دارند را ارائه خواهد کرد. این به معنی وجود تکنولوژی بالای رانندگی نیمه‌خودکار و خدمات اتصالی بسیار عالی در X۷ خواهد بود.

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7

گزارشی در سال گذشته منتشر شد که نشان می‌داد X۷ احتمالاً با سه ترکیب داخلی عرضه خواهد شد که عبارت‌اند از مدل پنج صندلی، نمونهٔ هفت صندلی و یک نسخهٔ چهار صندلی که آخری تأکید بیشتری بر لوکس بودن دارد. امکان عرضۀ این سه مدل هنوز هم وجود دارد. قرار است تولید SUV پرچم‌دار ب‌ام‌و در سال ۲۰۱۸ در کارخانهٔ این شرکت در کارولینای جنوبی آغاز شود که این یعنی X۷ با مدل ۲۰۱۹ پای به خیابان‌ها خواهد گذاشت.

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و X7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج