adexo3
۴۷۲۰۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلکسی Xcover ۴ به‌زودی معرفی می‌شود

از زمانی که سامسونگ از سری سوم گوشی Xcover در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد، خبر جدیدی از نسخه‌ی جدید این گوشی‌های سفت و سخت سامسونگ منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ هر دو سال یک بار از این گوشی‌ها رونمایی می‌کند و احتمالا در سال جاری، شاهد نسل چهارم گوشی‌ Xcover چشم بادامی‌های کره‌ای باشیم.

وب سایت تک نیوز - مصطفی رنجبر: از زمانی که سامسونگ از سری سوم گوشی Xcover در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد، خبر جدیدی از نسخه‌ی جدید این گوشی‌های سفت و سخت سامسونگ منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ هر دو سال یک بار از این گوشی‌ها رونمایی می‌کند و احتمالا در سال جاری، شاهد نسل چهارم گوشی‌ Xcover چشم بادامی‌های کره‌ای باشیم.
گلکسی Xcover 4 به‌زودی معرفی می‌شود

حالا سری چهارم از گوشی‌های Xcover سامسونگ تایدییه‌ی وای‌فای را دریافت کرده است. این گوشی که با مدل SM-G۳۹۰F در این تاییدیه دیده شده به نظر می‌رسد نسخه‌ی چهارم سری گوشی‌های Xcover سامسونگ باشد چرا که نسخه‌ی سوم شماره مدل SM-G۳۸۸F را یدک می‌کشد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی منتشر نشده و تنها نکته‌ی قابل توجه در این تاییدیه‌، پشتیبانی از اندروید نوقا بر روی این گوشی بوده است. از آن‌جایی که سامسونگ در کنگره‌ی جهانی بارسلون از پرچم‌دار جدید خود، گلکسی اس ۸ رونمایی نمی‌کند به نظر می‌رسد این گوشی در همین رویداد به صورت رسمی معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج