adexo3
۴۷۶۶۶۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

برداشتن سنگ قبر هنرمند بدون اجازه خانواده‌اش!

خانواده شاهرخ پورمیامین - نوازنده موسیقی پاپ - پس از رفتن بر سر مزار او متوجه شدند که سنگ مزار این هنرمند، به نام فرد دیگری تغییر پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: خانواده شاهرخ پورمیامین - نوازنده موسیقی پاپ - پس از رفتن بر سر مزار او متوجه شدند که سنگ مزار این هنرمند، به نام فرد دیگری تغییر پیدا کرده است.
برداشتن سنگ قبر هنرمند بدون اجازه خانواده‌اش!

براساس اخبار منتشرشده، شهرام پورمیامین - برادر شاهرخ پورمیامین - در این‌باره گفت: خانواده به محل مزار شاهرخ رفت و در اتفاقی باورنکردنی، متوجه تغییر سنگ مزار شاهرخ شد. سنگ مزار او به شکلی نامحترم در بخش دیگری از بهشت زهرا (س) پرت شده بود و ظاهرا فرد دیگری را در طبقه فوقانی مزار شاهرخ دفن کرده‌اند و سنگ مزار شاهرخ، بدون اجازه خانواده‌اش تغییر داده شده است.

او ادامه داد: خانواده با دیدن این ماجرا به‌شدت متاثر شد. باور این اتفاق برای ما واقعا سخت است که چرا باید این موضوع تا این حد نامحترم اتفاق بیفتد. پیگیری قانونی این ماجرا را انجام می‌دهیم و قطعا این بی‌حرمتی را پیگیری خواهیم کرد.

فرمان فتحعلیان - خواننده و از دوستان این نوازنده - نیز در این‌باره اظهار کرد: باید به حال برخی مدیران هنری این مملکت تاسف خورد. هنرمندی که سال‌ها برای موسیقی این کشور زحمت کشیده، این‌گونه سنگ مزارش را می‌شکنند و به گوشه‌ای پرت می‌کنند. من نمی‌دانم دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که این مدیران کمی به خود بیایند و در برابر این اتفاق‌ها، پیگیر امور باشند.

او ادامه داد: من و خانواده پورمیامین به هیچ عنوان درباره فرد دفن‌شده در طبقه فوقانی مزار شاهرخ گلایه‌ای نداریم؛ ولی موضوع، رعایت نکردن حرمت این موزیسین است که با بی‌احترامی فراوان، این رفتار در قبال او و خانواده‌اش رخ داده و ما تا انتهای این موضوع، پیگیری قانونی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا بی شعوری مرز نداره

    • بدون نام

      این تعجب ندارد اینجا ایران است اینجا نه ادمهاش و نه هنرشان هیچ ارزشی ندارد وقتی زنده هستی با متلک اهانت وحاشیه روح وروان را به میریزند ولی وقتی میروند حتی بخاطر اهداف خوشان وافراطگری به زنده یاد هم رحم نمیکنند به گفته اند هر روز عزا ماتم گریه برای همین هم است که خداوند روی خوش را از ما بر گرداننده حال شما میگویید چرا به سنگ قبر رحم نمیکنند گفتم اینجا ایران است ارزشها مرده وعاطفه خیلی وقت است فراموش شده

    • بدون نام

      اگر چنین نشود باید تعجب کرد

    • بدون نام

      زنده هامون احترام ندارند تو این مملکت چه برسه به...اینجا کشور بافرهنگ ها و باسوادهاست.....؟

    • ندا

      شماهایی که نظر گذاشتین،چرابه خودیا حمله میکنین؟؟؟؟مثلا خودتون خیلی با فرهنگین؟
      اول خودتونو اصلاح کنین بعدبیاین کل تاریخ وفرهنگ این مملکت رو خراب کنین.درسته کار اونایی که قبر رو خراب کردن اشتباه بوده،ولی دلیل نمیشه شما ها ،همه مردم ایران وتاریخ وفرهنگشون رو زیر سوال ببرین

    • ماهیلا

      لایک ندا

    • عطا

      ایول نداخانوم.عالی بود حرفتون

    • فاطمه

      افرین ندا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج