۴۷۷۸۷۶
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

فصل دوم سریال Trollhunters ساخته خواهد شد

مدتی قبل از سال ۲۰۱۶ میلادی، گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از جدیدترین ساخته‌ی خود تحت عنوان Trollhunters «شکارچیان ترول» رونمایی کرد؛ این سریال انیمیشینی از شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) پخش شد و به روایت زندگی جیم لیک (Jim Lake) پسربچه‌ای جنگجو می‌پردازد که ترول‌هایی در سرزمین جادوییَش حضور دارند.

وب سایت سینما گیمفا: مدتی قبل از سال ۲۰۱۶ میلادی، گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از جدیدترین ساخته‌ی خود تحت عنوان Trollhunters «شکارچیان ترول» رونمایی کرد؛ این سریال انیمیشینی از شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) پخش شد و به روایت زندگی جیم لیک (Jim Lake) پسربچه‌ای جنگجو می‌پردازد که ترول‌هایی در سرزمین جادوییَش حضور دارند. این سری به نوعی شامل المان‌های دیگر ساخته‌های این هنرمند خلاق نظیر Hellboy «پسر جهنمی»، Pacific Rim «حاشیه‌ی اقیانوس آرام» و Pan's Labyrinth «هزارتوی پن» - که دل تورو به خاطر آن موفق به کسب جایزه‌ی اسکار شد - است. وی اخیراً خبر از پخش فصل دوم سری مورد بحث داده است.
فصل دوم سریال Trollhunters ساخته خواهد شد

فصل نخست سری Trollhunters که از ماه دسامبر میلادی سال گذشته پخش خود را آغاز کرد، با تحسین منتقدان و بینندگان همراه شد. باتوجه به این موفقیت، هیچ جای تعجبی نیست که نتفلیکس خبر از تمدید آن برای فصل دوم بدهد.

دل تورو در جریان مصاحبه‌اش با EW که روز پنج‌شنبه صورت گرفت، رسما تائید کرد که ۱۳ قسمت جدید از این سری در دست ساخت و توسعه قرار دارد و از اواخر امسال در شبکه‌ی نتفلیکس، پخش خواهند شد. اگرچه باید اشاره کنیم که صداپیشه‌ی شخصیت جیم، یعنی آنتون یلچین (Anton Yelchin) ۲۷ ساله، در ژوئن سال گذشته‌ی میلادی در یک حادثه‌ی تراژدیک درگذشت.

دل تورو ضمن ابراز تاسف در خصوص درگذشت این هنرمند، اظهار داشت که از چهار سال پیش که ایده‌ی این سریال به ذهنش رسیده و اتاق نویسندگان را تشکیل داده، به سریالی ۵۲ قسمتی فکر می‌کرده است و در نهایت تصمیم گرفته‌اند که در هر فصل شاهد ۱۳ قسمت باشیم. وی در ادامه اعلام کرد که باتوجه به همین موضوع، آن‌ها پیش از این مرگ یلچین، مراحل صداگذاری‌های این سریال را به اتمام رسانده‌اند و از این بابت مشکلی گریبانگیر این سری نخواهد بود.
فصل دوم سریال Trollhunters ساخته خواهد شد

دل در ادامه ضمن به اشتراک گذاری نخستین تصویر هنری فصل دوم سریال Trollhunters - که در پائین همین پاراگراف می‌توانید آن را ببینید- اعلام کرد که در فصل دوم شاهد قدرت‌نمایی و حضور بیشتر شخصیت‌های مرموز فصل خواهیم بود. وی همچنین خبر داد که دو شخصیت توبی (Toby) و کلر (Claire) این فرصت را خواهند یافت تا تبدیل به یک شکارچی ترول گردند و به مراتب اتفاقات وحشتناک‌تری در «سرزمین‌های تاریک» به وقوع خواهد پیوست.

سریال Trollhunters یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوجوانانه‌ی شبکه‌ی موفق نتفلیکس است. تاریخ دقیق آغاز نمایش فصل دوم این سری، هنوز مشخص نیست؛ اما همانطور که دل تورو بیان کرد، تا پایان سال جاری میلادی شاهد این فصل مورد انتظار خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • looo

      سلام میشه بگین کی میاد؟{فصل دو}

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج