۴۸۰۲۰۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کلاشینکوف همچنان پرفروش است

به گزارش میلیتاری نیوز، براساس برنامه سال ۲۰۱۷ اتحادیه انحصاری کلاشینکوف، ۱۷۰۰ فرصت کاری جدید ایجاد می شود و همچنین شمار کارشناسان تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و حتی برای تامین سفارش ها فعالیت کارخانه شبانه روزی می شود.

وب سایت میلیتاری نیوز: به گزارش میلیتاری نیوز، براساس برنامه سال ۲۰۱۷ اتحادیه انحصاری کلاشینکوف، ۱۷۰۰ فرصت کاری جدید ایجاد می شود و همچنین شمار کارشناسان تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و حتی برای تامین سفارش ها فعالیت کارخانه شبانه روزی می شود.
کلاشینکوف همچنان پرفروش است

رسانه روسی اسپوتنیک روز یکشنبه در این باره نوشت که استفاده از تجهیزات و دستگاههای جدید، بهره برداری از آخرین فناوری ها و اجرای دوره های آموزشی پیشرفته برای کارکنان در مدرسه آموزش تولید از جمله برنامه های کلاشنیکوف برای دوره جدید کاری است.

ایگور کوروتچِنکو کارشناس نظامی و سردبیر مجله دفاع ملی نیز با اشاره به برنامه های این شرکت گفته است که کلاشنیکوف دورنمای خوبی در بازارهای غربی دارد.

مخترع این اسلحه میخائیل تیموفیویچ کلاشینکوف است که سال ۲۰۱۳ در ۹۴ سالگی در گذشت.

وی که در ارتش شوروی خدمت می کرد، توانست سال ۱۹۴۷ طرح خود را کامل کند و سپس سال ۱۹۵۱ نیز پس از تولید انبوه کلاشنیکوف به عنوان اسلحه سازمانی تحویل یگان های نظامی شد.

براساس اطلاعات در دسترس، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون قبضه کلاشینکوف در کارخانهٔ شهر ایژوسک روسیه ساخته شده است، ولی با توجه به تولید قانونی یا غیرقانونی در کشورهای مختلف جهان، شمار آن می تواند بسیار فراتر باشد.

هر چند این کارخانه تولید کننده تجهیزات دیگری نظامی-انفرادی است اما کلاشینکوف به عنوان جنگ افزار سبک، مقاوم، کم نیاز به تمیزکاری، تقریبا دقیق و مهلک تا یک دهه پیش به یکی از اصلی ترین وسیله نبرد گروههای چریکی آزادی بخش و ضداستعماری در مناطق مختلف جهان از جمله، آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه تبدیل شده بود و شهرتی جهانی یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج