۴۸۴۵۸۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انهدام باند هم منقلی ها در مشهد

فرمانده انتظامی مشهدجزئیاتی از دستگیری اعضای یک باند سرقت را تشریح کرد.

روزنامه خراسان: فرمانده انتظامی مشهدجزئیاتی از دستگیری اعضای یک باند سرقت را تشریح کرد.

وی گفت: در پی تشکیل چند پرونده سرقت از منازل که با شگردی خاص صورت می گرفت، گروهی از ماموران تجسس تحقیقات کارشناسی خود را با تجزیه و تحلیل چگونگی وقوع سرقت های مذکور آغاز کردند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: بررسی محتویات پرونده ها و بازدیدهای میدانی از محل های سرقت نشان می داد که همه منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته اند از مدتی قبل «ماهواره» نصب کرده اند که همین موضوع سرنخی جدی برای پیگیری سرقت از منازل شد چرا که احتمال می رفت افرادی که به عنوان نصاب ماهواره وارد منازل شده اند در سرقت های مذکور نقش داشته باشند بنابراین تحقیقات پلیس در این باره متمرکز شد تا این که ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که مشخص می کرد یکی از نصابان ماهواره پاتوقی در بولوار حر دارد و لوازم مسروقه نیز نگهداری می کند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد اضافه کرد: ماموران انتظامی با کسب دستور و مجوزهای قضایی وارد عمل شدند و پاتوق مذکور را که یک خانه مجردی بود مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در بازرسی از حدود ۲ خودروی وانت لوازم مسروقه انواع تلویزیون ، جاروبرقی، رسیور، دیش ماهواره، فرز، پمپ باد، دلر، ۱۰ حلقه لاستیک و دیگر قطعات خودرو کشف و ۳ متهم تحت تعقیب نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: بررسی های ماموران انتظامی با بازجویی از متهمان نشان داد که آنان نقشه سرقت را پای منقل و در لانه مجردی می کشیدند و گاهی نیز یکی از آنان به عنوان تعمیرکار، قطعات و لوازم خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان ها را باز می کرد. همچنین سرکرده باند و همدستش نیز به عنوان نصاب ماهواره منازل را شناسایی می کردند و پس از بررسی دقیق راه های ورود به منزل در فرصت مناسب به اموال مردم دستبرد می زدند.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: چندین تلفن همراه مسروقه نیز در پاتوق اعضای این باند کشف شده است که تحقیقات برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      روزنامه محترم خراسان کمی دقت لطفا. دلر لفظ عامیانه است و کلمه صحیح دریل می باشد.

    • بدون نام

      جوان کار مخواهد پول نباشد سرقت....اگر هزاران نفر دستگیر بشوند دردی دوا نمیشود دولت خودش را خواب زده بابا فکری بحال این قشر جوان بکنیدتا کی مردم این حرفهای شما سر گرمشان میکند حضرت علی علیه اسلام فرمود فقر وارد خانه ای شد ایمان ازان درب بیرون میروددلتان بهال ای ملت بیجاره بسوزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج