۴۸۸۳۰۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تصاویر جدیدی از سریال Stranger Things

سریال Stranger Things یکی از موفقترین سریال‌های سال قبل بود که به صورت کاملا غیرمنتظره پخش شد و همه را شگفت زده کرد. این سریال علمی تخیلی بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و به سرعت توانست جای خود را در بالای لیست همه در سراسر جهان باز کنند.

وب سایت سینما گیمفا: سریال Stranger Things یکی از موفقترین سریال‌های سال قبل بود که به صورت کاملا غیرمنتظره پخش شد و همه را شگفت زده کرد. این سریال علمی تخیلی بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و به سرعت توانست جای خود را در بالای لیست همه در سراسر جهان باز کنند. برادران دافر سازندگان و کارگردانان این سریال با گروهی از بازیگران جوان و با استعداد توانستند به موفقیت‌های زیادی دست یافتند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.
تصاویر جدیدی از سریال Stranger Things

داستان سریال Stranger Things حول شخصیت جویس بایرز (Joyce Byers) با بازی ویونا رایدر (Winona Ryder) روایت می‌شود. که پسرش گم شده است و هیولاهایی از جهان دیگر قصد حمله به زمین را دارند.

عکسی از فصل دوم منتشر شده است که در آن شخصیت جدیدی به اسم مد مکس (Mad Max) یا همان مکس دیوانه دیده می‌شود که نامش به اسم قسمت اول سریال نیز اشاره دارد. ویژگی‌های این دختر نوجوان سرسختی و با اعتماد به نفس بودنش است و رفتار و ظاهرش بیشتر شبیه پسرها هست و اکثر اوقات از یک اسکیت‌بورد استفاده می‌کند. شما می‌توانید این عکس را در زیر تماشا کنید.
تصاویر جدیدی از سریال Stranger Things
تصاویر جدیدی از سریال Stranger Things

تصویر دوم هم نشان دهنده‌ی آن است که سازندگان سریال ریشه‌های خودشان را فراموش نکرده‌اند. چیزی که به موفقیت فصل اول کمک بسیاری کرد حال و هوای دهه‌ی ۸۰ میلیادی آن بود که در عکس دوم می‌توانیم آن را احساس کنیم. هنوز معلوم نیست که چه چیزی این شخصیت جدید، مکس ، را خیلی دیوانه می‌کند. این نکته که یکی از فیلم‌های مکس دیوانه به نام Mad Max Beyond Thunderdome در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است می‌تواند به سریال ربط داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج