۵۱۱۲۴۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

قاضی عسکر: مسائل حج دیگر جای نگرانی ندارد

نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت گفت: با امضای تفاهم نامه حج ۹۶ با طرف سعودی هیچ جای نگرانی درباره مسایل اجرایی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت گفت: با امضای تفاهم نامه حج ۹۶ با طرف سعودی هیچ جای نگرانی درباره مسایل اجرایی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرسفر در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری اظهارکرد: کارها و برنامه های مورد نظر حج ۹۶ به خوبی پیش می رود و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی سفرهیات های کارشناسی به عربستان برای پیگیری مفاد تفاهم نامه حج رامفید دانست و افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته مسیربرای تحقق اهداف مورد نظردرحوزه حج فراهم و شرایط مساعدی ایجاد شده است و در باره مسایل اجرائی حج پیش روی زائران نگرانی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در ادامه بر لزوم افزایش اطلاع رسانی به مخاطبان حوزه حج در امورمختلف فرهنگی و اجرائی را تاکید کرد.

برنامه ها حج ۹۶ در فضای مناسب در حال پیگیری است

درادامه سرپرست سازمان حج و زیارت به تفصیل محورهای مذاکرات خود با وزیرحج عربستان اشاره کرد و گفت: در این گفت وگوها مسایل اجرایی و توافقات صورت گرفته در تفاهم نامه حج مطرح و به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و کارها و برنامه ها درحوزه های مختلف درفضایی مناسب درحال پیگیری است.

حمید محمدی فاجعه منا را ازمحورهای مهم مورد توجه دراین مذاکرات ذکرکرد و افزود: وزیرحج عربستان نیز با حساسیت روند کاردرکمیته تشکیل شده برای بررسی ابعاد مختلف این فاجعه را دنبال می کند و جمهوری اسلامی ایران هم نظرات خود درباره فاجعه منا را به طرف مقابل ارائه کرده است و کار با جدیت دنبال می شود.

سرپرست سازمان حج و زیارت ادامه داد: طرف سعودی برای صدور ویزا جهت اعزام تیم های کارشناسی بخش های مختلف آمادگی دارد و درمذاکرات تصریح شد در صورتی که مشکلات اجرایی را درحج امسال شاهد نباشیم راه اندازی سفرعمره نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم مثل همیشه حاضرند برای قربانی شدن

    • بدون نام

      از اولش هم جای نگرانی نبود .شما پول بدین به عرب ها اونها هم تبدیل بمب کنن بریزن سر مردم بیچاره یمن .خخخخخخخ

    • موسوی زاده

      رفتار عربستان این را نشون نمی ده بابا مردم نفرستین اینها قابل اعتماد نیستند .باید چه بلایی سر مان بیارن که عبرت بگیریم .

    • سالار

      از چاپ توهین آمیز کاریکاتور حاجیان درروزنامه الریاض عربستان معلومه که جای هیچ نگرانی نیست
      باهمین دو جلسه مذاکرات همه چی به خوبی وخوشی تموم شد؟

    • بدون نام

      خدا را صد هزار مرتبه شکر که مسائل حج دیگر جای نگرانی نیست چون با اعزام زائران به حج مقدس حجاج های عزیز کشورمان مثل سایر کشور اسلامی این فریضه الهی را انجام می دهند و یکی از ارکان مهم اسلام را بجا می اورند و با انجام دادن ان کشور فضای معنوی و عرفانی به خود می گیرد و باعث رضای الهی می گردد.انشاء الله مسائل گذشته حج دیگر تکرار نخواهد شد و مسئولان دو کشور هوشیارانه مسایل را پیگیری خواهند کرد تا دیگر همچون مسئله ای باعث رنجش حجا ج های گرامی که مهما نان خالص خداوند با ریتعالی هستند نگردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج