۵۱۳۲۵۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

کیهان: دولت روحانی و احمدی نژاد به هم وابسته اند

ویژگی مهم احمدی‌نژاد برای جریان فتنه‌گر موتلف دولت، حاشیه‌سازی به نفع دولت بی‌کارنامه و دوقطبی کردن فضا به نفع دولتمردان است. به معنای دیگر، هم دولت برای ترساندن مردم، به تحرکات احمدی‌نژاد به شدت نیازمند است و هم احمدی‌نژاد به دولت، تا کوتاهی‌ها و بدعملی‌های خود را در پناه انحرافات دولت فعلی توجیه کند.

کیهان نوشت: آنچه نشریات زنجیره‌ای می‌خواهند به بهانه کج‌رفتاری و انحراف احمدی‌نژاد بپوشانند، نقش‌آفرینی اردوگاه فتنه در نقشه آشوب نیابتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است. اما آنچه دروغ بودن ادعای این طیف را می‌رساند، ادامه نقش واگذار شده به این طیف تا پایان آشوب‌ ۸۸ است.
به این معنا که اگر ۶ سال پیش دعوا بر سر تقلب یا شخص احمدی‌نژاد بود، آشوب‌طلبان و فتنه‌گران چرا تا مرز خط‌کشیدن روی عنوان «جمهوری اسلامی و «مرگ بر آمریکا»، هتاکی به تصاویر امام، حاشیه‌سازی و دهن‌کجی به راهپیمایی روز قدس و شعار به نفع رژیم صهیونیستی (نه غزه نه لبنان) پیش رفتند؟» چرا شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» (مهم‌ترین میراث امام خمینی) دادند؟ و چرا در روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) هتاکی کردند؟ چرا میرحسین موسوی بازداشتی‌های منافقین و بهائیت در حرمت‌شکنی عاشورا را مردمان خداجو خواند و چرا امثال هاشمی و مجمع روحانیون و خاتمی تا انتهای خط با آن جماعت نگون‌بخت همراهی کردند و هرگز هم از آنها برائت نجستند.
بدین ترتیب احمدی‌نژاد خیلی هم که سقوط کند، آخر صفی می‌ایستد که دست‌اندرکاران و سران فتنه آن صف را در عدم تمکین به قانون اساسی و ولایت‌فقیه تشکیل دادند.
به تعبیر دیگر، انحراف احمدی‌نژاد و لج‌بازی‌های کودکانه‌اش در عین این که او را به قهقرا می‌برد، ذره‌ای از جرم و جنایت‌ها و جفاهای فتنه‌گران کم نمی‌کند. جالب اینکه فردی با مختصات سعید حجاریان، ضمن استقبال از ثبت‌نام احمدی‌نژاد و در توجیه رفتار وی گفته است: منع آقای احمدی‌نژاد برای حضور نیافتن در انتخابات از جانب رهبری منصوص‌العله بود. رهبری در گفتاری که در این زمینه داشتند علت را بیان کردند و آن این بود که آمدن او باعث دو قطبی شدن انتخابات می‌شود، اکنون با حضور آقای رئیسی عملا فضا دوقطبی شده است. فی‌الواقع آمدن احمدی‌نژاد فضا را از دو قطبی بودن خارج می‌کند(!)
یادآور می‌شود ویژگی مهم احمدی‌نژاد برای جریان فتنه‌گر موتلف دولت، حاشیه‌سازی به نفع دولت بی‌کارنامه و دوقطبی کردن فضا به نفع دولتمردان است. به معنای دیگر، هم دولت برای ترساندن مردم، به تحرکات احمدی‌نژاد به شدت نیازمند است و هم احمدی‌نژاد به دولت، تا کوتاهی‌ها و بدعملی‌های خود را در پناه انحرافات دولت فعلی توجیه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      8سال دفاع حالا....

    • بدون نام

      بی حیا تا دیروز تو براش سینه میزدی .مال بد بیخ ریش صاحابش. آشی هست که خودتون پختید.

    • بیطرف

      تحلیل احمقانه ایست. رئیسی وروحانی هردو یک قطب هستندچون هیچکدام برخلاف نظر رهبری ومتمردنیستند.امااحمدی نژادوطیف او قطب دوم هستید وشماهم لیدرآن . چراکه عملاازرهبری برائت جستید.احمدی نژادباتخریب ودروغ پردازی وحضوردرانتخابات وتوباترویج واشاعه تهمت وافتراوتغییرموضع وعدم اعتراف به حمایت در8سال ریاست جمهوری او واینک پاپس کشیدن تووامثالهم . برآینداین تحرکات وبرائت جستن های حامیان احمدی نژادحاکی از این است که فتنه 88 نطفه وعملکردتوواحمدی نژاددردوره روحانی دوره نوزادی آن واینک در انتخابات 96 دوره بلوغ وحرکت به سوی حذف رهبری وبی اعتباری نظام توسط طیف تو واحمدی نژادیها میباشدکه خیال خامی است . این انتخابات ضمن ایجادپیوندعمیق تربارهبری موجب حذف همه کسانی میشودکه فتنه کردند ولی به نام دیگران نوشتند.انشاله.

    • بدون نام

      کیهان
      مگه تو طرفدار سینه چاک محمود نبودی؟
      که آلزایمر گرفتی
      ...
      حالا دیگه دوست قدیمیت رو میکوبی؟

    • بدون نام

      هرچی میشه میگه فتنه،غیر این حرف دیگه ای نداری واقعا؟؟؟!!

    • بدون نام

      کیهان قاطی کرده .ای ول روحانی

    • بدون نام

      معجزه هزاره سوم یادتان رفته اقای دروغگو!؟

    • معلم

      واقعا باید ادم
      واقعا ادم باید
      اینقدر متعصب وکینه توزباشه که باوجود تخطی احمدی نژاد از خطوط قرمز خودشان باز هم طرف مقابل را بکوبد واقعا که ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج