adexo3
۵۱۶۲۷۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

یک نماینده: معلم خاطی رودباری باید تنبیه شود

نماینده مردم کهنوج و رودبار با تاکید بر لزوم تنبیه معلمی که در رودبار دانش‌آموزی را تنبیه کرده است گفت که وادار کردن مدیر آموزش و پرورش رودبار به استعفا قابل قبول نیست و نباید منطقه را از مدیری لایق، دلسوز و کارآمد محروم کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم کهنوج و رودبار با تاکید بر لزوم تنبیه معلمی که در رودبار دانش‌آموزی را تنبیه کرده است گفت که وادار کردن مدیر آموزش و پرورش رودبار به استعفا قابل قبول نیست و نباید منطقه را از مدیری لایق، دلسوز و کارآمد محروم کرد.

احمد حمزه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز ارتش در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: هفته گذشته یک دانش آموز در شهرستان رودبار تنبیه شد، حادثه ناگواری که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. موضوعی که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند آن را بپذیرد. ما خواستار تنبیه معلم خاطی در چارچوب قانون هستیم.

وی ادامه داد: استعفای مدیر آموزش و پرورش به دلیل این حادثه بازهم نمی تواند توجیه کننده شیوه مدیریت در سطح کلان باشد و ما این استعفا را قبول نداریم چون به نظر می رسد تنها آقایان در آستانه انتخابات با یک صحنه‌سازی خواستند مدیری را برکنار کنند آن هم مدیری که لایق، دلسوز و کارآمد بومی در منطقه محرومی از کشور است.

نماینده کهنوج اضافه کرد: اگر قرار باشد به خاطر تخطی یک زیردست یک مسئول مافوق مجبور به استعفا شود، باید در وهله اول فرماندار این شهرستان وادار به استعفا شود چرا که در همین شهرستان هفته‌ای نیست که موارد نقض امنیت همچون سرقت مسلحانه دام و احشام و مردم و یا قتل نداشته باشیم. پس باید به دلیل مسئله امنیتی و اجتماعی در جنوب کرمان مقامات استان وادار به استعفا شوند.

وی در پایان با طرح این سوال که چرا با مدیران خدوم، سالم، کارآمد و بومی منطقه اینگونه برخورد می شود؟ از مردم رودبار خواست که با حفظ روحیه انقلابی و شور انتخاباتی از این مدیر حمایت کنند و اجازه ندهند که شخصیت مدیران بومی به این شکل لکه‌دار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قوانین انضباطی چه با معلم متخلف وچه بادانش اموزان ایراد دارد وباید اصلاح بشه

    • مردانی

      من‌موندم‌چرا‌رسانه‌ها‌چشمهایشان‌را‌روی‌بی‌احترامی‌و‌‌گاها‌ضرب‌و‌شتم‌و‌حتی‌قتل‌معلمها‌بستن‌و‌فقط‌طرف‌دانش‌اموز‌را‌ میگیرند‌و‌‌با‌خودشون‌فکر‌نمیکنند‌که‌این‌کارها‌چقدر‌بچه‌ها‌را ‌پر‌رو‌و‌معلمان‌که‌هیچ‌اهرمی‌برای‌برخورد‌با‌شاگردان‌بی‌ادب ‌ندارند‌را‌به‌چالش‌می‌کشند‌

    • سعید

      باور کنید من معلم نیستم ولی بوده که دانش آموز ابتدایی تو گوش معلم زده و معلم خجالت میکشیده بگه دانش آموز تو گوشم زده از طرفی هم اگر بخواد دانش آموز رو تنبیه کنه چون بعدش به بازرسی میره و خانواده دانش آموز میان معلم رو کتک میزنند و در جایی که معلم هیچ حامی و پشتیبانی ندارد بخدا این جواب زحمات معلمان نیست که در کشور ما به اونها میدند چون جایگاه معلم خیلی بالاتر از چیزی است که امروزه در کشور ما شاهد هستیم در کشورهای دیگر جایگاه معلم در حد یک دکتر بلکه بالا تر است باور کنید برین تحقیق کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج