۵۲۳۴۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طرح iPhone Edition؛ آنچه یک آیفون باید باشد!

به تازگی طرح مفهومی جدیدی از محصول بعدی اپل منتشر شده است. نمایشگری بدون لبه و حسگر اثر انگشت زیر صفحه از مهمترین ویژگی های این طرح مفهومی یا کانسپت هستند.

وب سایت کلیک: ده سالگی گوشی های آیفون، استحقاقی کمتر از عرضه یک آیفون فوق العاده خاص دارد؟ یقینا خیر. پس وقتی صحبت از چنین محصول خاصی باشد، طبیعی است که ایده پردازان زیادی برای ارائه حدسیات خود دست به کار شده باشند. با ما همراه باشید با زیبای خفته احتمالی اپل.
طرح iPhone Edition؛ آنچه یک آیفون باید باشد!

به تازگی طرح مفهومی جدیدی از محصول بعدی اپل منتشر شده است. نمایشگری بدون لبه و حسگر اثر انگشت زیر صفحه از مهمترین ویژگی های این طرح مفهومی یا کانسپت هستند. ویژگی هایی که با توجه به نوآوری رقبایی همچون گلکسی S۸ Edge، ال جی G۶ و شیاومی Mi Max تقریبا همگی انتظارش را داریم.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ایده به هیچ وجه رسمی نبوده و ساخته دست دو طراح با نام های Thiago M Duarte و Ran Avni است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
طرح iPhone Edition؛ آنچه یک آیفون باید باشد!

حال کمی به مشخصات ظاهری و فنی این مدل مفهومی بپردازیم. همانطور که از نام این دستگاه بر می آید و البته همانطور که انتظار می رود، با یک محصول کاملا لوکس و همه چیز تمام طرف هستیم. از سویی نمایشگری تمام صفحه را می بینیم که از هر چهار طرف تا نزدیکی لبه های دستگاه کشیده شده است و از سویی دیگر متوجه انتقال سنسور اثر انگشت و حتی دوربین سلفی دستگاه به زیر صفحه نمایش می شویم. شاید ایده انتقال سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر با توجه به شایعات منتشر شده قبل از عرضه گلکسی S۸ چندان عجیب و غریب نباشد اما در مورد انتقال انجام شده درباره دوربین جلویی دستگاه تنها می توان گفت که الزاما هم قرار نیست همه بخش های یک کانسپت قابلیت اجرایی داشته باشند!

البته در مورد همان سنسور اثر انگشت نیز تا زمانی که یک منبع معتبر در این باره حرف نزند، هیچ نظری نمی توان داد.

و اما دوربین دوگانه از قابل حدس ترین ویژگی های آیفون بعدی است که قابلیتهایی همچون عکاسی پرتره و زوم اپتیکال دو برابر را برای ما به ارمغان می آورد. اما، آیا ممکن است روی دوربین دوم برای واقعیت افزوده حساب کرد؟ این هم از شایعاتی است که برای مشخص شدن صحت آن چاره ای جز صبر وجود ندارد.

iPhone Edition احتمالا همان چیزی است که یک آیفون باید باشد. نه با آیفون ۸ و نه با آیفون ۷s طرفیم، بلکه نماد تلاش ده ساله اپل پیش روی ما قرار دارد.

از بخش نظرات، نظرات خود درباره محصول آینده اپل را با کلیک و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج