۵۴۳۱۰۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

رشیدپور: مردم می بینند، می فهمند و به یاد می سپارند

رضا رشیدپور مجری و برنامه ساز تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نسبت به برنامه ماه عسل و خواهران منصوریان واکنش نشان داد.

وب سایت سینما سینما: رضا رشیدپور مجری و برنامه ساز تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نسبت به برنامه ماه عسل و خواهران منصوریان واکنش نشان داد.
رشیدپور: مردم می بینند، می فهمند و به یاد می سپارند

رشیدپور درباره این برنامه می نویسد:
اعتبار یا التماس ؟ مسئله این است

کم و بیش برنامه های همکاران موفق خودم را دنبال می کنم . ماه عسل هم جزو همان هاست . احسان از دوستان قدیمی من است و البته در این چند خط تلاش کرده ام از تاثیر رفاقت دور باشم .نقد های مخاطبان به این برنامه را می خوانم و گاهی موافق برخی نکته ها بوده ام ولی گمان می کنم باید ماجرا را کمی منصفانه تر دید . آفرینش اعتبار و یا به اصطلاح برند سازی غایت آرزوی هر رسانه ای ست و لابد رسانه ی ملی هم از این قاعده جدا نیست . در یک دهه ی گذشته چند برنامه و یا مجری را سراغ دارید که به این مرز نزدیک شده باشد ؟ مشکلات مختلف از بحران مالی تا کم سلیقه گی و فاصله گرفتن از تخصص ، آسیب های مهم برنامه سازی در تلویزیون بوده اند . گاهی تماشای درخشش دیگران چشم امید آدم را روشن می کند و نشان می دهد که هنوز می توان با تکیه بر لطف و اعتماد مخاطب قدم های بزرگ برداشت و پیروزی های خوبی به دست آورد .

حالا ماه عسل یک اعتبار قابل توجه دارد . اعتباری که باعث می شود برای مثال سه قهرمان ملی به آن اعتماد کنند و با بیانی روان و ساده بزرگترین راز زندگی شان را بگویند . اشک بریزند . راه چاره بجویند . هم گلایه کنند و هم ببخشند . صحنه های بی بدیل از احساسات ناب انسانی که به شفاف ترین روش ممکن با مخاطب فهیم به اشتراک گذاشته می شود . این موفقیت بزرگی ست . حتما برنامه های مشابه را هم دیده اید که تلاش می کنند با بزرگنمایی ترحم پذیری و مظلوم نمایی به تحریک احساس مخاطب بپردازند و البته موفقیت بسیار کمی نصیبشان می شود . تفاوت در همین اعتبار رسانه ای خلاصه می شود .
احسان علیخانی و تیم خوبش توانسته اند ارزش ساعات پخش زنده ی برنامه شان را افزایش دهند و به عبارتی ارزش افزوده ی آن یک ساعت را بیشتر کنند . همین میزان آنتن زنده و حتی بیشتر از آن به خیلی های دیگر تقدیم شده که البته موثر واقع نشده است . دوست دارم در همین چند جمله ی کوتاه نه تنها به احسان ، بلکه به همه ی دوستان برنامه ساز که در شرایط سخت کنونی تخصص و تیزبینی را رها نمی کنند و با سنجش نبض مخاطب ، برنامه های موفق و قابل اعتنا می سازند تبریک بگویم . بدانند که مردم می بینند . می فهمند و به یاد می سپارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریار

      والا من هنوز یه قسمتم از این برنامه رو ندیدم یا بخاطر نمیارم !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج