اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۰۹۶۳
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ماجراهای بهناز، رامبد و خبرنگاران ادامه دارد

پس از حاشیه‌ها و بحث‌های بسیار که در واکنش به نخستین فایل صوتی رامبد جوان در حمایت از بهناز جعفری منتشر شد، جوان ادعا کرده که فایل صوتی قبلی، در یک جمع خصوصی بیان شده بوده است.

وب سایت کافه سینما: پس از حاشیه‌ها و بحث‌های بسیار که در واکنش به نخستین فایل صوتی رامبد جوان در حمایت از بهناز جعفری منتشر شد، جوان ادعا کرده که فایل صوتی قبلی، در یک جمع خصوصی بیان شده بوده است. او به صفر کشکولی هم ادای احترام کرده و کنایه‌ای به یک منتقد زده است. در انتهای مطلب دومین فایل صوتی رامبد جوان را بشنوید.
ماجراهای بهناز، رامبد و خبرنگاران ادامه دارد

پاسخ نیما حسنی نسب منتقد سینما، به این فایل صوتی، همراه با یک عکس از این قرار است:
ماجراهای بهناز، رامبد و خبرنگاران ادامه دارد

«درباره ی حواشی جنجال یک خانم بازیگر در نشست رسانه ای سریالی یادداشت نوشتم. لحن نوشته هم متناسب بود با فضای جلسه و هم با فرم نوشتاری چنین مطالبی. رامبد جوان گویا برنتافته و در یک فایل صوتی خواسته نظری در مورد این ماجراها بدهد و بعد که کار بالا گرفته باز در فایل دیگری چیزهایی گفته، و این بار هوس کرده متلکی هم بار من کند.

رامبد جوان! متاسفانه باز هم در طنازی و شوخ طبعی، معمولی و میانمایه ظاهر شدی. از دوره ی بداعت و رونق و جذابیت شوخی با وزن و چاقی و لاغری حدودا یک قرن گذشته؛ زمانه ی لورل هاردی و فتی آربوکل (اگر بشناسی). کاش شوخی ناب و متلک درجه یکی رو می‌کردی تا من هم کیف کنم از کیفیت‌اش! با این حال اصل و اساس حرف‌ات را خیلی قبول دارم؛ اینکه تو و من در هر موضوع و مبحث و زمینه ای کارمان به وزن کشی بکشد، تو بازنده ای!»
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ماجراهای بهناز، رامبد و خبرنگاران ادامه دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخورد خانم جعفري حرفه اي نبوده اما چطور يه خبرنگار ميتونه فكر كنه به واسطه اونه كه امثال بهناز جعفري شناخته و معروف شدن؟؟ پس هنر استعداد تلاش و توانايي خودشون هيچ نقشي نداشته؟؟ اتفاقا بايد به اين خبرنگارا گفت به واسطه شهرت اين دست افراد هست كه شما مصاحبه اي ميكنيد تيتري ميزنيد و نوني درمياريد.
      و البته هميشه خبرنگارا دنبال بلوا ،حاشيه و تيتراي اين چنيني بودن كه شكر خدا با حال خراب اونروز خانم جعفري بهش رسيدن، خوب ماهي گيري كنيد تو اين آب گل آلود كه كار خبرنگار تا بوده همين بوده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبرنگار محترم لطفا عقاید شخصیتون رو به کل جامعه تحمیل نکنید .سریال زیرپای مادر و سرریال های ایرانی با تم خانواده محور خیلی هم جذاب و زیبا هستن این شما خبرنگارا هستید که با تیتر زدن از سریال های محبوب باعث افزایش بازدید خبرتون میشین نه اینکه سریالها به واسطه ی گزارشهای شما دیده بشن

    • بدون نام

      ببخشید اگه این کارا رو نکنن چه جوری پول در بیارن. همه جای دنیا همین است

    • بدون نام

      متن نیما حسنی نسب واقعا منطقی بود.خانم بهناز جعفری قبول کنند که آنروز رفتارشان حالا به هر دلیلی درست نبوده است.

    • بدون نام

      حالا بهناز جعفری تو اون لحظه حالش خوب نبوده و با اراده اون کارو نکرده ولی رامبد جوان که با اراده خودش اون حرفهارو زده پس نتیجه میگیریم اوضاع رامبد جوان از خانوم جعفری خراب تره.

    • آنی

      چطور حالش خوب بوده سریال بازی کنه من ک دیدم ب خانم جعفری عوض شد سوال خبرنکار سوال منم بود خاهشا جنبه جایی رسیدنو داشته باشیدآ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج