adexo3
۵۵۵۷۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت

شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد مدل ۳ را به زودی به بازار عرضه کند. تسلا پیش‌تر از پروتوتایپ این خودرو رونمایی کرد. مدتی‌ می‌شود که زمزمه عرضه این خودرو در بازار شنیده می‌شود و حالا تصاویری از مدل ۳ لو رفت.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد مدل ۳ را به زودی به بازار عرضه کند. تسلا پیش‌تر از پروتوتایپ این خودرو رونمایی کرد. مدتی‌ می‌شود که زمزمه عرضه این خودرو در بازار شنیده می‌شود و حالا تصاویری از مدل ۳ لو رفت.
تصاویر تسلا مدل 3 لو رفت

در دل این خبر، خبر خوش‌حال‌کننده‌ای وجود دارد که نوید ورود این اتومبیل به بازار را به زودی می‌دهد. تسلا باور دارد که مدل ۳ می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند و باعث موفقیت‌ بیش از پیش این شرکت شود. در سایت رسمی تسلا، اطلاعات مختصری از این خودرو نوشته شده است. مثلا گفته شده که این اتومبیل می‌تواند زیر ۶ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل ۳ به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند ۵ ستاره زردرنگ ایمنی را دریافت کند.
تصاویر تسلا مدل 3 لو رفت

هم‌چنین این شرکت ادعا می‌کند که مدل ۳ به قابلیت سوپرشارژ مجهز شده که مدت زمان شارژ باتری را بسیار کم‌تر از خودروهای الکتریکی معمولی می‌کند. تسلا مدل ۳ با یک بار شارژ می‌تواند مسافت حدودی ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت را طی کند. قیمت این اتومبیل ۴۵ هزار دلار در سایت رسمی تسلا ذکر شده است.
تصاویر تسلا مدل 3 لو رفت

پیش از این شرکت تسلا موفق شده بود که ارزش سهام بیشتری نسبت به خودروسازهای بزرگ فورد و جنرال موتورز ثبت کند. از دلایل این موفقیت در عرصه اقتصادی و بازار، آینده‌دار بودن تسلا اعلام شد.
تصاویر تسلا مدل 3 لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج