۵۸۹۰۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شغل یابی هم هوشمند شد

ریچارد لیو و یونکای ژو دو مهندس سابق شرکت گوگل برای کمک به فعالان دنیای فناوری و صاحبان مشاغل شرکت نوپایی به نام Leap.ai تاسیس کرده و یک برنامه موبایلی به همین نام هم تاسیس کرده اند که یافتن شغل های حوزه فناوری را بر اساس الگوریتم های هوشمند خود با سرعت و دقت بالا ممکن می کند.

خبرگزاری مهر: این روزها یافتن شغل مناسب در دنیای فناوری به کاری دشوار مبدل شده و علیرغم وجود برنامه ها و سایت های مختلف کاریابی تحقق این رویا کار ساده ای نیست.
شغل یابی هم هوشمند شد

به نقل از دیجیتال ترندز، ریچارد لیو و یونکای ژو دو مهندس سابق شرکت گوگل برای کمک به فعالان دنیای فناوری و صاحبان مشاغل شرکت نوپایی به نام Leap.ai تاسیس کرده و یک برنامه موبایلی به همین نام هم تاسیس کرده اند که یافتن شغل های حوزه فناوری را بر اساس الگوریتم های هوشمند خود با سرعت و دقت بالا ممکن می کند.

برای طراحی این برنامه ۲.۴ میلیون دلار کمک مالی از دیگر فعالان دنیای فناوری جمع آوری شده و کاربران با ثبت نام در محیط این برنامه یا سایت Leap.ai ابتدا یک نمایه برای خود ایجاد می کنند و اطلاعاتی مانند خودارزیابی، توانمندی های مهم، نوع شغل مورد نیاز و اولویت های فردی و اجتماعی خویش را مشخص می کنند.

سپس الگوریتم های هوش مصنوعی Leap.ai فعال شده و اطلاعات واردشده توسط کاربر را با نیازهای شغلی درج شده شرکت های گوناگون فناوری تطبیق می دهد. در نهایت و با یافتن بهترین پیشنهاد شغلی مناسب Leap.ai فرصت شغلی موجود را به اطلاع فرد می رساند و سپس رزومه او را برای شرکت متقاضی ارسال می کند.

یکی دیگر از مزایای این برنامه هوشمند ارسال توصیه نامه های مختلف برای شرکت متقاضی است. افراد می توانند این توصیه نامه ها را از افراد شناخته شده در هر حوزه فناوری دریافت و به نمایه خود اضافه کنند.

Leap.ai علیرغم مدت زمان کمی که از عرضه اش می گذرد، به سرعت مورد توجه قرار گرفته و شرکت های بزرگی مانند دراپ باکس، زوم و اوبر به مشتریان آن مبدل شده اند. در حال حاضر ۵۰ شرکت فناوری از خدمات Leap.ai استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج