۵۹۰۷۸۸
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

دستور روحانی برای تکمیل مسکن مهر تا پایان سال

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای تکمیل و اتمام طرح مسکن مهر تا پایان۹۶گفت:پرونده مسکن مهر تا پایان آذر در ۱۰ استان به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در آیین بهره برداری از یکهزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر لرستان افزود: در دولت یازدهم ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و ۵۵ درصد اسناد اعیانی آن اخذ شده و تسهیلات بانکی را ۲ مرحله از ۲۵۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات از ۱۵ به ۲۰سال تغییر یافت، بیان کرد: به علت مکان‌یابی‌های نادرست بخشی از واحدهای مسکن مهر در کشور بدون متقاضی مانده است.

وی اضافه کرد: تنها یکهزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در لرستان باقی مانده که جشن پایان مسکن مهر را در این استان تا پایان سال خواهیم گرفت.

اصغری مهرآبادی به دستور رئیس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و اتمام طرح مسکن مهر تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: در استان‌های زنجان و یزد پرونده مسکن مهر بسته شده و در ۱۰ استان دیگر تا پایان آذرماه مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در کشور ۱۱۰هزار واحد فاقد متقاضی وجود دارد که شرایط تاهل ، پنج سال سکونت، نداشتن مالکیت خصوصی و نگرفتن زمین از دولت را حذف کرده ایم تا متقاضیان بتوانند از شرایط حاضر استفاده کنند.

به گفته وی ۲هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی مسکن مهر در کشور نیاز داریم که ساخت ۵۰۰ واحد آموزشی آن توسط راه و شهرسازی آغاز شده و ۲۴۰ واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.

مهرآبادی با بیان اینکه درحال حاضر تمام شرایط از جمله تاهل، پنج سال سکونت و غیره برای واگذاری واحدهای بدون متقاضی حذف شده است گفت: تاکنون یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحد مسکن در کشور تکمیل شده است و ۹۰ هزار واحد در حال ساخت تا پایان سال باید به بهره‌برداری برسد تا پرونده مسکن مهر بسته شود.

وی افزود: ۳۶ هزار واحد در محاکم قضایی و دادگاه ‌های کشور وجود دارد که با دستور قاطع مسئولان و پیگیری موضوع برای ۱۴ هزار پرونده رای قطعی صادر شده و مابقی نیز در اولویت قرار دارند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه هیچ پروژه مسکن مهری را بدون زیرساخت افتتاح نکرده‌ایم گفت: ۲ هزار واحد آموزشی در سطح کشور نیاز داریم؛ ساخت این واحدهای آموزشی نیازمند اعتبار است.

اصغری مهرآبادی اظهار کرد: تلاش ما این است که طرح‌های بدون معارض تا پایان امسال به بهره برداری برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب روحانی میدانید چند سال است ما این جمله را شنیده ایم کدام پایان سال خدا عالم است زیرا شش سال است پردیس ثبت نام کردیم والان هم در اوج نداری وبدبختی وبیکاری شوهرم بیماری خودم مستاجر نداشتن منبع در امد داریم قسط خانه نداشته را میدهیم فکر کنید خدایی لحظه ای با خودتان فکر کنید بینید ما باید چگونه زندگی کنیم اصلا این ا میشود گذاشت زندگی بخدا دیگر بریده ایم شبها از ترس صاحب ملک کابوس میبینم خداراخوش نمیاید بعضی در ساختمانهای شیک بزرگ زندگی کنند وما برای یک اتاق وکرایه کمتر مانند کولی هر روز جا عوض کنیم دیگر پا به سن گذاشته ایم توان اسباب کشی هم نداریم خواهش میکنم بگویید پایان کدام سال

    • بدون نام

      خیلی ازاین وعده ها داده شده کاش فضایی بود دراین صفحه تا از مسکن مهر ویدیویی میفرستادم اونوقت معلوم میشد که حرف تا عمل مسوولان چقدر فاصله داره
      آخه تا کی باید اینهمه وعده های الکی بشنویم

    • بدون نام

      محض خدااینقدردروغ نگید ما الان دوازده سال هست که عضو تعاونی مسکن مهرهستیم تا الان 29500000 هزارتومن پرداخت کردم 30 ماهه قسط واحدتحویل داده نشده پرداخت میکنم حالا هم که میخان تحویل بدهند میگن 5000000 تومن دیگه باید به حساب دولت پرداخت کنید اخه روچه حسابی اخه من که یک بیوه زن شصت ساله که هیچ راهی به جائی ندارم هستی ونیستیم گذاشتم رومسکن مهر چقدروام ازاین بانک وان بانک گرفتم ازکجا بیاورم تورا به خدا هرچی پول دادم وقسط پرداخت کردم بهم برگردونیدازسرخیروشرمسکن مهرگذشتم نمیخام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای روحانی که به خاطررای جمع کردن اینهمه وعده ووعید دادی مگرنگفتی تااخردولت یازدهم بایدواحدهای مسکن مهرداتحویل بدهیم کوازاول دوره یازدهم که الان چهارسال میگذره همه اش گفتی تا اخرسال نودودوبعدگفتی شش ماه اول نودوسه بعدگفتی تااخرنودوسه بعدگفتی تاشش ماه اول نودوچهاربعدگفتی تا اخرنودوچهاربعدگفتی تاشش ماه اول نودوپنج بعد گفتی تااخرسال نودوپنج بعد گفتی تااخردولت یازدهم حالاهم داری میگی تااخر سال نودوشش تاالان نهایتا واحدهای تحویل گرفته شده ازبیست ملیون بوده تاحالا که تعاونی دو مهرامام رضای شیراز لپوئی که بعد از چندین سال که میخاهند تحویل بدهند حدود سی میلیون پول داددیم به اضافه سی ویک ماه قسط واحد تحویل داده نشده راپرداخت کردیم هنوز هم میگن پنج میلیون تومن دیگه باید پرداخت کنید جواب رای من ضعیف بدبخت اینه که اینهمه برات تبلیغ کردیم که بهترمان بشه پنج میلیون تومان هم باید برم ازکجا بیاورم اخه من یه بیوه زن که هیچ راه درامدی ندارم باید تاوان رای ام بدهم والله به خدامن نان حلال خوردم دزدی هم بلد نیستم که اینهمه بخاهم برای یه خونه فکسنی پول بدهم نه دزدم نه فاحشه هستم نه کلاه بردارحداقل یه کاری یه فکری برای من وامثا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج