adexo3
۶۲۰۲۸۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نقش ویژه روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روحانیون نقش ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام محمد داداش زاده عصر سه شنبه در همایش روحانیون مستقر آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تبلیغ در شرایط زمانی امروز،اظهارداشت: روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه همایش فصلی روحانیان مستقر استان با هدف دانش افزایی و ارتقای مهارت های مبلغان طرح ریزی شده است، گفت:از آنجایی که روحانیون از اقشار تأثیر گذار جامعه است، حضور آنها در مناطق محروم و حاشیه نشین می تواند بسیار مؤثر و ارزشمند باشد.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به تأثیر مبلغان مستقر در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد: با توجه به مقبولیت و محبوبیت روحانیون در میان مردم مبلغان مستقر می توانند در کاهش این آسیب ها از جمله طلاق مؤثر باشند و جامعه را در مسیر رشد و تعالی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه بررسی طلاق در این نشست برای جلب حمایت های روحانیت مستقر برای رفع این مشکلات مورد توجه بود گفت: امروز مسئولان در رابطه با تأثیر اجتماعی و باز خورد روحانیون در جامعه به نتیجه مطلوب رسیده اند که روحانیت می تواند در کاهش بسیاری از آسیب ها موفق عمل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تقدیر از حضور روحانیون در خط مقدم جبهه فرهنگی و با اشاره به درک سازمان از مشکلات مبلغان دینی، گفت: مبلغان در راستای ترویج معارف دینی و احکام شرع مجاهدانه وارد میدان عمل شده اند و با تحمل مشکلات وظیفه خطیر خود را به انجام می رسانند.

وی با بیان اینکه با توجه به تهاجم فرهنگی غرب این حضور مبلغان مستقر می تواند در برابر این مشکلات فرهنگی سدی محکم باشد، افزود: دانش افزایی اجتماعی و آشنایی با موضوعات و مسائل به روز به این توانمندی کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج