۶۴۹۵۸۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خسارت ائتلاف سعودی به بخش آموزش یمن

انتشار گزارشی نشان می‌دهد ائتلاف عربی به رهبری عربستان، طی ۱۰۰۰ روز حمله به یمن حدود ۵۹ میلیارد ریال به بخش آموزش فنی و حرفه‌ای این کشور خسارت وارد کرده است.

خبرگزاری فارس: بخش آموزش فنی و حرفه‌ای در یمن مانند دیگر بخش‌ها و سازمان‌های دولتی طی ۱۰۰۰ روز حمله ائتلاف سعودی ، بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال خسارت دیده است.

بر اساس گزارش «سبأ نت»، این خسارت‌ها به ۶۷ کارگاه دولتی متعلق به آموزش فنی و حرفه‌ای که در ۱۷ استان هستند به علاوه ۱۷ کارگاه خصوصی، وارد شده است.

خسارت‌های وارد شده به تأسیسات ۵۱ میلیارد و۶۶۷ ملیون و۷۵۵ هزار ریال و خسارت‌های وارد شده به تجهیزات بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۵۵۳ هزار ریال است.

در ادامه این گزارش آمده است خسارت‌هایی که به تأسیسات وابسته به آموزش فنی و حرفه‌ای وارد شده متفاوت است ؛ ۷۳ درصد اینها با خسارتی برابر ۵ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۷۹۶ هزار ریال، کاملا تخریب شده‌اند و ۲۷ درصد مابقی با خسارتی برابر ۲ میلیارد ریال، آسیب جزئی دیده‌اند.

بر اساس آمار ارائه شده، جنگنده‌های ائتلاف عربی در سال ۲۰۱۵ ، ۴۴ عدد از تاسیسات دولتی وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای، ۱۱ عدد دیگر در سال ۲۰۱۶، ۱۲ عدد در سال جاری، ۱۴ عدد از تاسیسات خصوصی در سال ۲۰۱۵ و ۳ عدد را در سال جاری هدف قرار گرفته‌اند.

«منیر القاضی» قائم مقام آموزش فنی و حرفه‌ای یمن اعلام کرد خسارت‌های غیر مستقیم وارد شده به این بخش طی ۱۰۰۰ روز یاد شده به ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

عربستان به همراهی چند کشور دیگر در فروردین ماه ۱۳۹۴ به بهانه‌های واهی حملات خود علیه مردم بی‌گناه یمن را آغاز کردند و این حملات همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملوس

      بوووق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج