۶۵۱۳۲۱
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

روش دولت برای حذف یارانه‌ها تصویب نمی‌شود

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: قاعدتا مجلس مُرّ روشی را که دولت برای حذف یارانه‌ها پیشنهاد کرده است، تصویب نخواهد کرد.

تسنیم: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: قاعدتا مجلس مُرّ روشی را که دولت برای حذف یارانه‌ها پیشنهاد کرده است، تصویب نخواهد کرد.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: از میان روش هایی که مطرح بود برای هدفمندی یارانه ها از شناسایی بی نیازان یا پرداخت یارانه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، دولت روش حذفی را انتخاب کرده است که قاعدتا مجلس مرّ آن چیزی را که دولت پیشنهاد کرده تصویب نخواهد کرد.

تاجگردون در ادامه گفت: البته دولت یک بسته برای رفع فقر مطلق پیش بینی کرده است که دامنه آن گسترده تر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ درباره افزایش نرخ حامل های انرژی در سال آینده گفت: دولت قیمتی را هنوز اعلام نکرده است ولی محاسبات طبق آن چیزی که در بودجه آمده همان رقم ۱۵۰۰ تومان برای بنزین و ۴۰۰ تومان برای گازوئیل در می آید.

این نماینده مجلس افزود: افزایش نرخ حامل های انرژی تبعاتی مانند افزایش حدود یک درصدی تورم و نیز کاهش اشتغال را در پی خواهد داشت به هر حال این موارد باید بررسی شود.

تاجگردون گفت: قطعا نمی توان یکباره قیمت حامل ها را به فوب خلیج فارس رساند، مدل های دیگری هم هست مثلا عرضه بنزین با محدودیت کارت و نامحدود بدون کارت با قیمت بیشتر یا تصویب قیمت کمتر مثلا ۱۲۰۰ تومان که باید همه این ها بررسی شود.

تاجگردون گفت: به نظر من باید در بحث حامل های انرژی به یک اصلاح ترکیبی فکر کنیم و باید در این باره بحث شود.

او با بیان این که آنچه ما می گوییم نظرات فردی ماست و هنوز بحث های کارشناسی با حضور نمایندگان و مسئولان و کارشناسان دولتی انجام نگرفته است، گفت: به هر حال تلاش مجلس این است که کمترین فشار اقتصادی و تورمی متوجه مردم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر از نظر قانونی نمی توانید حذف کنید،مبلغ آنرا برای بی نیازمندان کم کنید.

    • بدون نام

      کاربه یارنه ندارمشما بس چراابونما ن تعیین کردین دروغ به این بزرگی شما دارین رحم نمیکنید به خانه ای آپارتمانی باشه رای نیاره تصویب نشه ولی ما ساکت نمیشویم که از تصاعدی پلکانی دربیاورید خیلی ظلم بعدا میگن جایگاه داران بنزین ورشکسته شدن بعدا میگه مسکن ورشکسته میشود خدا نگاه میکنه ما که شدیم خیلی وقته

    • بدون نام

      همه نیازمندان که تحت پشش کمیته بهزیستی نیستن لطفا درخصوص این افراد که تعدادشان هم کم نیست تصمیم درستی بگیرید

    • سیدعیسی موسوی نسب

      سلام من کارگر نانوایی هستم باچهار سرعائله با حقوق ماهیانه 600000هزارتومان زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستم دولت محترم یه فکری به حال این قشر ضعیف جامعه داشته باشه باقطع یارانه ها چگونه زندگی کنیم .

    • بدون نام

      دولت با فقر و زندگی مردم برسد یارانه را عین بهزیستی و کمیته امداد چند برابر بکنید تا فقر از بین برود اقای روحانی

    • بدون نام

      خدا را شگر که رای نمی اورد یارانه حق مردم است ولی حقوق نجومی کرفتن حرام است

    • بدون نام

      مردم دیگرهیچ امیدی به زندگی بهترندارند،بهتراست نهایت قیمتهای حاملهای انرژی(سوخت،آب،برق گاز)رااعمال کنیدوتیرخلاص رابه این مردم نگون بخت بزنیدوخودتان راراحت کنید

    • محمد شریعتمداری

      دولت دیگه کاری که با مردم نکرد نبود.یارانه ها رو بردارید و قیمت حامل های انرژی رو مثل قبل کنید. شما رو به خیر و ما رو به سلامت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من بچه تحت پوشش بهزیستی یارانه اش از خودم جدا کردن خودم کارگر قراردادی میباشم اما خبری از کارگران قراردادی نیست یارانه بگیرند بخدا سهام عدالت هم نگرفتم خودتان قضاوت کنید








        سلام من کارگر قراردادی میباشم بچه تحت پوشش بهزیستی دارم خبری ازکارگران قراردادی نیست یارانه دریافت کنند یارانه دخترم جدا است سهام عدالت هم نگرفتم خودتان قضاوت کنیند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج