۶۵۳۱۹۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

علت خودکشی زن رضوانشهری مشخص نشده است

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه مسئولین از اظهار نظرهای پیش از موعد خودداری کنند، گفت: قضاوت اصلی توسط دستگاه قضایی باید صورت پذیرد؛ بنابراین اظهارنظرهای پیش از موعد امری ناشایست و کارشناسی نشده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه مسئولین از اظهار نظرهای پیش از موعد خودداری کنند، گفت: قضاوت اصلی توسط دستگاه قضایی باید صورت پذیرد؛ بنابراین اظهارنظرهای پیش از موعد امری ناشایست و کارشناسی نشده است.

احمد سیاوش‌پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حادثه چند روز پیش در رضوانشهر که زنی ۴۰ ساله دو فرزند ۱۰ ساله و ۵ ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت کرده و سپس اقدام به خودکشی کرد، اظهار کرد: در پی این حادثه مادر و فرزند ۵ ماهه در دم جان‌ باختند و کودک دیگر به علت برخورد با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان دچار شکستگی دست و پا شده و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی خودکشی مادر و دو فرزند ۱۰ ساله و ۵ ماهه رضوانشهری در دست بررسی است، گفت: هنوز علت اصلی موضوع به طور دقیق مشخص نشده است.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اختلافات درون خانوادگی گفت: نمی‌توانیم اظهار نظر صریحی در خصوص اختالات روانی این خانم داشته باشیم؛ زیرا در پزشکی قانونی سابقه‌ای مبنی بر اختلال روانی وی گزارش نشده است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه مسئولین از اظهار نظرهای پیش از موعد خودداری کنند، یادآور شد: قضاوت اصلی توسط دستگاه قضایی باید صورت پذیرد، بنابراین اظهار نظرهای پیش از موعد امری ناشایست و کارشناسی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه این پلیسا چی کار دارن میکنن یعنی واقعا انقدر سخته؟اون شوهر معتادشو بگیرین انقدر بزنین تا اعتراف کنه به همین راحتی:-)

    • دل شکسته

      علت مشخص هست این خانم متاسفانه ضامن وام برادر شوهر نامردش شده بود و سند خونه شون هم برای وام گرو بود متاسفانه برادر شوهر کلاهبرداری کرد حقوق خانم مسدود شد حکم تخلیه منزلشون هم اومد و این خانم بیچاره در حالی که در مرخصی زایمان بسر می برد از دست شوهر نامرد و برادر شوهر پستش جنون پیدا کرد .

    • حاکم

      لعنت,لعنت, بر ادم نامرد(اونم فامیل باشه) که زندگی دیگرانو به نابودی میکشونه

    • بدون نام

      چرا قبول نمیکنیدوالله این خانم شاغل دربیمارستان انزلی بوده مشکلی جز اقتصادی وتحت فشار بودن نبوده چرامسئولین می خواهنداز وظایف اجتماعی خوددرمقابل مردم که اینقدرتحت فشارهستندشانه خالی کنندومدعی هستندکه این بنده خدا مشکل روحی داشته باور بفرمائیدبانک مسکن رضوانشهر بابت اقساط تاخیری تا یک ودوتومان حکم میگیرد امابرای دریافت بدهی های بالا اقدام نمیکنداین بندگان خدا تحت فشاربودندکسی شاغل هست وتحصیلکرده حاظرمیشه بچه اش رابکشد.

      پاسخ ها

      • ارش

        عجب!!!!!

    • ای فلک اسودگی در سرنوشت ما نبود

      چرا از دخترش ک زندس تو ماجرا و پرت کردن هم بوده سوال نمیکنن مگه ۱۰ سال کمی هس ک بلد نباشه چی بوده .. عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج