adexo3
۶۸۱۴۸۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بارش برف و باران در کشور ادامه می‌یابد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا عصر دوشنبه در تمام کشور برف و باران می بارد.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا عصر دوشنبه در تمام کشور برف و باران می بارد.

معصومه احمدی اظهار داشت: بارش برف در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما تا فردا شب ادامه داشته و تنها در روز دوشنبه بارش متوقف می شود. از روز سه شنبه بار دیگر با ورود سامانه جدید محل سقوط هواپیما هوایی برفی خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و باران در استان های آذربایجان شرقی،غربی،کردستان،کرمانشاه،ایلام،هوزستان، قسمت هایی از فارس،کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری بارش باران ادامه دارد.

احمدی ادامه داد: در مرکز کشور هم شاهد بارش باران بوده و استان های قم، تهران، البرز و قزوین امروز هوایی بارانی را تجربه می کنند. البته در استان های زنجان،چهارمحال و کردستان بارش برف آغاز شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها به شمال شرق کشور می رسد، تاکید کرد: عصر امروز شاهد بارش در شمال غرب کشور خواهیم بود. همچنین از فردا شب در شهرهای مختلف سیستان ولوچستان، هرمزگان و بوشهر باران می بارد.

ورود موج سرما در ۷ استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به ورود موج سرما در ۷ استان کشور،‌ گفت: ۳۵ تیم هلال‌احمر متشکل از ۱۰۲ امدادگر در ۱۷ محور مواصلاتی فعال هستند.

شاهین فتحی، در ارتباط با تمهیدات سازمان امداد و نجات همزمان با وقوع بارش‌ برف و باران در کشور اظهارداشت: با ورود موج جدید سرما به کشور که باعث بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها شد، ۳۵ تیم هلال‌احمر متشکل از ۱۰۲ امدادگر در ۱۷ محور مواصلاتی فعال شدند.

وی افزود: امدادگران در ۴۸ ساعت گذشته، اقدام به رهاسازی ۷۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف، نجات ۳۷۸ مسافر و ارائه اسکان اضطراری به به ۱۵ تن کرده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: این سلسله‌عملیات‌های امدادی در ۷ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهار محال و بختیاری، زنجان، قزوین و مازندران انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج