جاباما
۷۰۸۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نمایشگر بزرگتر ۶.۱ اینچی گوشی LG G۷ تایید شد

ال جی در حال آماده‌سازی پرچمدار آینده خود برای رویداد هفته آینده بوده و قصد دارد آن را با طراحی جدید در اختیار کاربران قرار دهد. مطابق با رندرهایی که به نظر رسمی می‌رسند، ما می‌دانیم که ال جی از صفحه نمایش “Full Vision” همراه با ناچ در بخش بالایی استفاده خواهد کرد. حالا نیز اطلاعاتی جدید در رابطه با پنل این گوشی قدرتمند منتشر شده که در نوع خود جذاب است.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: مدیران با انتشار اطلاعاتی جالب از گوشی ال جی G۷ تینکیو (LG G۷ ThinQ)، بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۱ اینچی را تایید کردند. پرچمدار آینده ال جی با جدیدترین فناوری LCD این شرکت تولید خواهد شد.

نمایشگر بزرگتر ۶.۱ اینچی گوشی LG G۷ تایید شد

ال جی در حال آماده‌سازی پرچمدار آینده خود برای رویداد هفته آینده بوده و قصد دارد آن را با طراحی جدید در اختیار کاربران قرار دهد. مطابق با رندرهایی که به نظر رسمی می‌رسند، ما می‌دانیم که ال جی از صفحه نمایش "Full Vision" همراه با ناچ در بخش بالایی استفاده خواهد کرد. حالا نیز اطلاعاتی جدید در رابطه با پنل این گوشی قدرتمند منتشر شده که در نوع خود جذاب است.

موبایل جدید G7 ThinQ از جدیدترین فناوری LCD ال جی با نام "Super Bright Display" بهره برده و به نمایشگری 6.1 اینچی با وضوح +QHD تجهیز خواهد شد.

نمایشگر بزرگتر ۶.۱ اینچی گوشی LG G۷ تایید شد

گوشی ال جی G۷ تینکیو با نمایشگر ۱۹.۵:۹ تولید می‌شود

ال جی می‌گوید وضوح صفحه برابر ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسل است و این یعنی اسمارت فون پیش رو با نمایشگر کشیده ۱۹.۵:۹ (در مقایسه با نمایشگر ۱۸:۹ گوشی G۶) تولید می‌شود. به علاوه، کره‌ای‌ها می‌گویند اندازه جدید این موبایل پرچمدار با کاهش تقریبا ۵۰ درصدی حاشیه در بخش پایینی تکمیل شده است.

فناوری جدید "Super Bright Display" صد درصد از فضای رنگ DCI-P۳ را پوشش می‌دهد. همراه با آن، شش حالت رنگ مختلف در منوی تنظیمات پیش روی کاربران خواهد بود: Expert ،Game ،Eco ،Sports ،Auto و Cinema. این منو با استفاده از اسلایدرهای RGB در حالت‌های پشتیبانی‌شده، تنظیم دقیق گامای رنگ‌ها را نیز به ارمغان می‌آورد. این کار برای افرادی انجام شده است که «خواستار درجه‌ای بالاتر از کنترل روی صفحه نمایش های خود هستند.»

گوشی ال جی G۷ تینکیو همراه با حالت‌های مخصوص هوش مصنوعی برای دوربین و دکمه‌ای اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      چه خبره دیگه بشقاب شدن یه کیف مجزا برا حمل می خوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج