adexo3
۷۲۲۹۸۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش وزیر کشور به درگیری در حزب اعتماد ملی

معاون وزیر کشور می‌گوید رحمانی فضلی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور گفته است درگیری پیش آمده در کنگره حزب اعتماد ملی ربطی به این وزارتخانه ندارد.

خبرگزاری تسنیم: سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به جلسه صبح امروز شورای معاونین وزارت کشور گفت: در این جلسه، رحمانی فضلی؛ وزیر کشور براساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان امور اجتماعی کشور، ناظر بر تعدد حضور اتباع غیرقانونی خارجی در کشور و مشکلات ایجاد شده برای هر دو کشور از این رهگذر، دستور داد، همه تدابیر لازم برای پیشگیری کامل از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور به کار گرفته شود. وزیر کشور در این راستا همچنین تاکید کرد، با همکاری وزارت خارجه اتباع خارجی غیرمجاز حاضر در کشور، شناسایی و به کشور خود عودت داده شوند.

شجاعی کیاسری ادامه داد: وزیر کشور همچنین از استانداری تهران خواست، در همین راستا با سازمان بهزیستی و شهرداری همکاری های لازم را دنبال کنند تا موضوع تکدی گری اتباع خارجی و دیگر آسیب های موجود در این زمینه، برطرف شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور اظهار کرد: رحمانی فضلی در این نشست با اشاره به کنگره جمعه شب حزب اعتماد ملی، ضمن رد برخی ادعاهای رسانه‌ای، تاکید کرد که مسائل پیش آمده در این جلسه هیچ ارتباطی به وزارت کشور نداشته و کاملاً درون حزبی بوده است.

وی افزود: در نشست امروز شورای معاونین وزارت کشور، وزیر کشور با بررسی روند اقدامات در ذیل ابلاغ بخشنامه گفتگوی سیاسی، خواستار ورود جدی تر و فعالانه تر استانداری‌ها در این موضوع شد و همچنین از احزاب و گروههای سیاسی خواست تا مشارکت جدی تری در این عرصه در استانها داشته باشند.

شجاعی کیاسری گفت: در این جلسه، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور مکلف شد، در تعامل با شهرداران کلان‌شهرها، ضمن بررسی آسیب‌های اجتماعی موجود، تصمیمات مشترک لازم در راستای حل معضلات و مشکلات در این عرصه را با همکاری شهرداری ها اتخاذ کند. وزیر کشور همچنین از سازمان امور اجتماعی خواست در مسیر تعامل یادشده، مساعدت و همکاری ممکن را با شهرداری ها به عمل آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر اخراج کنید یه گام به مردم نزدیک شدین

    • ایرانیان مظلوم

      اینا همش جنگ زرگریه وجالبه هیچ مسولی نگران مشکلات مردم نیست وهر جناحی برای منافع خودش ظاهرا باهم در گیرند برای ملت دیگه این چیزا نه تنها جذابیتی نداره بلکه نفرتشون از این ریاکاریها بیشتر میشه

    • میلاد

      پس واکنش وزیر کشور چی شد چرا درآخر گزارش اومده خخخخخ

    • عنقا

      اها فهمبدم برای اینکه بیگانه رابیرون‌کنید دعواشده عجب اخه انا فامیل شما هستن واقعا که

    • بدون نام

      آقای وزیر این درگیری اولین ویا اخرین‌ خم نخواهد بود به‌ جای اینکه نصیحت کنید باید با تمام آنها برخورد کنید آبروی مملکت‌را بردن در شوراه دعوا در مجلس دعوا در سمینار دعوا کمی کتاب بخوانید و از تجربه دیگران استفاده کنید یک وزیر باید محکم برخورد کند این راه شما هدف ندارد.

    • شنبه شب

      فکر نکنم دیگه توانایی عودت اتباع بیگانه به کشورشون داشته باشیدمگر اینکه حبس اعلام کنن برای بدون مجوز خصوصا افغانی های محترم ، برن تبلیغ ایران رو بکنن که فحش وناسزا دولتمردان افغان به ایران وایرانی نکنند!!

    • بدون نام

      فقط زودترانجام بدین کل کشورپرشدا ازاتباع بیگانه افغانی که دارن کم‌کم کشورمیگیرین واگربه قول وزیرکشورونمایندگان ومردم اینهابرن۹۰درصدمشکلات بیکاری فقروجرم وجنایت وفسادناامنی وناامیدی ازبین میروهمه جابه بودنشون اعتراض وناراحتی میکنن ومردمون حق دارن بتیدمثل کشورهای دیگه اخراج وخواستن بیان ویزاوپاسپورت وبرگردن کشورشون ۱۶ملیوندیه ازدواج کنن میشن۴۵ملیون ونصف به نصف ایرانیاواین فاجعس ومثل سرنوشت فلسطین اشغالی میش اگه غیرت وبه فکرایران وایرانی دارین و۱۰ملیون شغلمون اشغال وبیکارکردن وبااین کم ابی وخشکسالی بیکاری وفقرواین یعنی خودکشی برای هرکشور ومثل پاکستان پارسال همشون ریخت بیرون تو۶ماه ایرانم بایدهمچین کاری کنن دیگه اینجادارن پروپروترمیشن وقدرت میگیرن بازیادشدنشون بودجه وضرر۲۰۰سال به کشورزدن وغرامت بایدبدن...‌

    • بدون نام

      عجب بساطی داریم خدا شمارانگه داره ادمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج