۷۴۳۰۸۱
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

تاجرنیا: مشکل اصلاح‌طلبان عارف نیست

علی تاجرنیا گفت: من معتقدم که بحث اشخاص حقیقی نباید مطرح باشد، در حالی که بعضی از دوستان دنبال این جور مسائل هستند. مشکل ساختاری است و تنها حضور عارف نیست و ما باید مشکل حضور افراد حقیقی را حل کنیم.

اعتمادآنلاین: علی تاجرنیا نماینده مجلس ششم یکی از چهره‌های اصلاح‌طلبی است که معتقد است اصلاح‌طلبان قبل از آنکه بخواهند به ساختار جریان اصلاحات در قالب شورای عالی بپردازند بایستی باید برای بحران اعتماد افکار عمومی در قبال اصلاح‌طلبان یک برنامه جدی داشته باشند. او می‌گوید: «در طی دو، سه انتخابات گذشته و اعتمادی که مردم به جریان اصلاحات کردند این تصور در ذهن بسیاری از اصلاح‌طلبان ایجاد شد که هر کسی اصلاح‌طلبان حمایت کنند او رای خواهد آورد! در صورتی که اینگونه نیست.»

علی تاجرنیا در واکنش به نامه ۱۰۰ فعال سیاسی به سید محمد خاتمی در راستای اصلاح شورای عالی ادامه می‌دهد: «من ضمن اینکه بخشی از صحبت‌های دوستان را قبول دارم، اما از آنجایی که خیلی از این افراد از نیرو‌های فعال سیاسی نیستند و یک عده‌ای از آن‌ها هم در احزاب و گروه‌های سیاسی حضور ندارند، احساس می‎کنم این صحبت‌ها بیش از آنکه ناظر به اصلاح شورای عالی باشد ناظر به این است که چه کسانی باشند و چه کسانی نباشند.

طبیعتاً وقتی ما جمعی هستیم که می‌خواهیم خودمان حضور قوی‌تری داشته باشیم، رفتار و حضور دیگران را نقد می‌کنیم. من معتقدم که بحث اشخاص حقیقی نباید مطرح باشد، مشکل ما مسئله جایگزینی فرد دیگری به جای محمدرضا عارف نباید باشد، در حالی که بعضی از دوستان دنبال این جور مسائل هستند. مشکل ساختاری است، ما باید مشکل حضور افراد حقیقی را حل کنیم. من در نامه صد نفره به آقای خاتمی رگه‌هایی از تکرار مشکلات پیشین را می‌بینم.»

او در انتها می‌گوید: «بنابراین من معتقد هستم در شورای عالی اصلاح‌طلبان با توجه به اینکه فاصله هر فردی با آقای خاتمی بسیار زیاد است و نمی‌تواند به صورت فردی محوریتی را ایجاد کند بنابراین ما باید محوریت را به احزاب، گروه‌های سیاسی، تشکل‌ها و همچنین گروه‌های اجتماعی مرجع بسپاریم و با این نگاه نواقص شورای عالی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل شما این است هر روز رنگ عوض میکنید دومی این است که دارید دولتی که خوب کار می کند شما هم مثل اصولگراها مخالف دولت شدی در صورتی که شما الان باید کمک دولت کنید

    • بدون نام

      دقیقا...

      مشکل اصلاح طلبان نبود یک استراتژی موثر برای آبادانی کشور است.

    • مهدی

      شما توی خودتون اول مشکل ژن خوب ژن مرغوب را حل کنید ...چرا دخترصفدر خان را توی لیست کردید ...؟؟؟ تکرار میکنم ..دختر صفدر خان....

    • بدون نام

      عارف برای کسی مشکل درست نمیکنه اصلا حرف میزنه؟ یه گوشه مجلس نشسته ماست میخوره سر برج حقوق میگیره

    • بدون نام

      مشکل همه شما هستین که دست از سر مردم بدبخت برنمیدارین...

    • شهرام

      مشکل بی کفایتی ، بیسوادی ، بی ارادگی و بی لیاقتی است

    • بدون نام

      مشکل خودتون و اقا زادهاتون هستید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج