۷۴۴۱۶۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

عارف: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم

محمدرضا عارف روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به برنامه تجلیل از خانواده های شهدا در ابتدای این نشست تاکید کرد: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم و به کجا رسیدیم زیرا انسان فراموشکار است.

خبرگزاری ایلنا: محمدرضا عارف روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به برنامه تجلیل از خانواده های شهدا در ابتدای این نشست تاکید کرد: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم و به کجا رسیدیم زیرا انسان فراموشکار است.

وی تاکید کرد: اکنون در شرایطی هستیم که برخی گمان می کنند هرچقدر انتقادات تندتری داشته باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری کسب می کنند و این افراد دیدن نیمه خالی لیوان را یک ارزش می دانند.

عارف: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم

عارف گفت: امروز با سیاه نمایی روبه رو هستیم که بعضا توسط کارگزاران نظام انجام می‌شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مشکلات فراوانی داریم اما آنچه به آن افتخار می کنیم، عزت و استقلالمان است، استقلالی که هیچکس نمی تواند به بزرگان و مسئولان کشور چیزی را دیکته کند.

وی بیان کرد: مشکلات با توکل بر خدا، تلاش دولتمردان و همراهی مردم که در ۴۰ سال گذشته نمونه بوده است رفع می شود.

عارف با بیان اینکه نگاه مردم به خدمتگزارانشان نسبت به گذشته بدتر نشده، اظهارداشت: به هیچ وجه قبول ندارم که محبوبیت مسئولان کاهش یافته است اما نباید نتیجه آن، غرور و نگاه قیم مآبانه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با فضای مجازی روبه رو هستیم که کوچکترین مساله در اسرع وقت در اختیار همه قرار می گیرد و با تبلیغات مسموم از خارج از کشور، نکات مثبت نیز دیده نمی شود.

عارف با بیان اینکه در چهار دهه گذشته مشکلاتی داشتیم اما امروز شرایط متفاوت است، خاطر نشان کرد: امروز با دیوانه ای در آمریکا روبه رو هستیم و گردبادی آمده که باید با برنامه ریزی آن را رفع کنیم و می‌توانیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز خوب است اما باید بهتر شود تاکید کرد: مردم مشکل اقتصادی دارند و ما توقع داریم کارآیی دولت در همه زمینه ها به ویژه زمینه اقتصادی بالا برود.

رئیس فراکسیون امید ادامه داد: فراموش نکرده ایم در دوران دفاع مقدس با شرایطی روبه رو بودیم که هیچ ابزار و امکاناتی در اختیار نداشتیم؛ باید قدر خون ها و جان هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده تا به عزت برسیم را بدانیم.

عارف در ادامه سخنان خود در جمع مدیران شهرستان شمیرانات خاطرنشان کرد: برخلاف تصور سایر استان ها، همه امکانات در تهران نیست و در استان تهران در خیلی از شاخص ها از کشور پایین تر هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: استان تهران در شاخص بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی بافت فرسوده در سطحی پایین تر از سایر نقاط کشور قرار دارد.

عارف خطاب به مدیران بیان کرد: باید در تهران با وجود همه کمبودها صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارید و مشکلات را حل کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم تهران در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن اظهارداشت: مردم در تهران به همه ما رای داده اند و ما برای ابد شرمنده شده ایم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به ما اعتماد کردند و باید با تمام توان به آنان خدمت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا اون جوونا که شهید شدن چن تاشون پدر ها و فرزندان شماها بودن اون عزیزا پدرها و پسرهای ما مردم بودن که برای دفاع از اب و خاک و ناموس و شرف مردم توجه داشته باشین (مردم) عرض کردم بدنهای پاکشون رو جلوی تیر و توپ و تانک بعثی گذاشتن رفتن .بعد هر به اصطلاح مسئولی که میاد حرف بزنه زود شهدای عزیز مردم رو واسه خودش برمیداره که اره ما شهید دادیم .کدوتون شهید شدین برای ما پس چرا همتون هر روز سرحالتر میشین ما بد حالتر .خدا از سر تقصیرات هممون بگذره

    • بدون نام

      شماهم اگرکسی بودیدشورای نگبان تأئیدتان نمی کرد..

    • بدون نام

      دقیقا توضیح بدید الان کجا هستید

    • مهدی

      به این جمله ایشان دقت کنید....بهیجوجه قبول ندارم محبوبیت مسئولین کاهش یافته.....بنده دیگه نظری ندارم ...

    • بدون نام

      خوب یادمونه

    • بدون نام

      درود بر دکتر عارف.

    • بدون نام

      ما که بالای شصت سال داریم وقتیکه یادمون میاد در چه شرایطی بودیم دلمون آتش میگیره

    • بدون نام

      میشه حرف نزنی شما عارف جان؟

    • کامی

      اقای عارف،،اره شما درست فرمودید،،چ بودیم چ شدیم،،وقتی یه مشت افغان بی سواد با بی ارزش شدن پول ایران کلیپ میسازن اونوقت فهمیدیم کی بودیم چی شدیم....

    • بدون نام

      اصلا محبوب نبودین که بخواد کاهش داشته باشه
      آقای عارف . این مردم نیستن که انتخاب میکنن

      پاسخ ها

      • اشنا

        اقای عارف خودش را میبیند لطفا ازپنجره مجلس یک نگاه به بیرون کن هیچ زمانی از الان بدتر نیست ....

    • بدون نام

      اتفاقا سرت مثل کبک کردی تو برف جایی رو نمی بینی مردم نسبت به گذشته اصلا اعتمادی به مسولان ندارند . اگر داشتند وضع این نمی شد دلیلش هم اینه که چون هنوز تحریم ها شروع نشده . زمان احمدی نژاد ۵ تاقطعه نامه تصویب شده بود اوضاع اینقدر خراب نشده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج