adexo3
۸۱۰۴۸۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکان: راه روحانی از اصلاح طلبان جدا نشده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درخصوص اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه «با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم نه در سال ۹۲ و نه در سال ۹۶»، گفت: بنده از صحبت‌های آقای واعظی این را استنباط نمی‎کنم که دولت می‌خواهد خود را از اصلاح‌طلبان جدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درخصوص اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه «با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم نه در سال ۹۲ و نه در سال ۹۶»، گفت: بنده از صحبت‌های آقای واعظی این را استنباط نمی‎کنم که دولت می‌خواهد خود را از اصلاح‌طلبان جدا کند.

اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درخصوص اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه «با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم نه در سال ۹۲ و نه در سال ۹۶»، گفت: بنده از صحبت‌های آقای واعظی این را استنباط نمی‎کنم که دولت می‌خواهد خود را از اصلاح‌طلبان جدا کند.

وی ادامه داد: از گذشته اصلاح‌طلبان با تمام صمیمیت و ظرفیت در پشتیبانی از دولت بودند و در مورد ائتلاف، منظورشان مسئله دیگری است، چراکه ائتلاف تاکنون در سیستم‌های ما اتفاق نیافتاده است.

ترکان با بیان این پرسش مبنی بر اینکه مگر ما از اول انقلاب تا الان ما مقوله‌ای بنام ائتلاف داشتیم؟، تصریح کرد: مفهوم ائتلاف یک چیز دیگر است و در نظام سیاسی کشورمان اصلا احزابی وجود ندارند که به بلوغ ائتلاف رسیده باشند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: احزاب کشورمان احزابی نیستند که به مرحله‌ای رسیده باشند که دارای ارزیابی روشن از آرای طرفدارانشان داشته باشند، فلذا احزابی که به اصطلاح رقیب هستند تصمیم بگیرند که برای رقابت ائتلاف‌ها را انجام بدند، این مسئله در سیستم انتخاباتی کشورمان هیچوقت نبوده و اکنون هم نیست.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر اینکه «اصلاح‌طلبان هیچگاه با روحانی عقدی به معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند.»، گفته بود: « اینکه ما در سال ۹۶ با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم خیر، نه در سال ۹۲ این کار را کرده‌ایم و نه در سال ۹۶.»

این اظهارات اختلافات جدی را میان اصلاح‌طلبان و اعتدالیون ایجاد کرده است تا جایی که حجت‌الاسلام ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در پیامی توییتری نسبت به اظهارات واعظی واکنش نشان داد و اظهار کرد: «به نمک نشناسی کاری ندارم، ولی قربان دهنت آقای واعظی. اصلا همه رای مال خود آقای روحانی و همه افتخارات دولت و رئیسش هم مال خودتان باشد؛ قبول می‌کنید؟»

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی هم در انتقاد به اظهارات واعظی خاطرنشان کرد: «به آقای واعظی بگویید شکسته نفسی می‌کنید؛ آقای روحانی با اتکا به شما پیروز انتخابات شد. اصلاح‌طلبان که هیچ حتی اعتدالی‌ها هم در پیروزی آقای روحانی نقش نداشتند؛ فقط شما بودید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نطری

      من به کارکنان خانواده اخبار داغ خسته نباشید می گویم اخبار خوب وتازه وبروز پخش وتولید می کنند

    • بدون نام

      اصلا اینطور نیست روحانی راهش از اول هم جدا بود شب انتخابات از ائتلاف شما بهره برد و تمام یا به تعبیری راهی نداره جناب روحانی

    • بدون نام

      معلومه چون دیر شده وشریک جرمن وخیانتکار

    • بدون نام

      راست ميگه راه شون جدا نشده دسته جمعي مشغول بخور و ببر هستن

    • اسد

      روحانی با حمایت هاشمی رفسجانی وخاتمی واصلاح طلبان رای آوردند والبته اکثر فرهنگیان حمایت کردند از جناب روحانی ولی گویا روحانی همه چیز را فراموش کرده وگرایش اصول گرایی را پیش گرفتند ولی دیگه این دفع هوشیار هستیم وبه اصلاح طلب واقعی رای خواهیم داد نه به ترسو ها

    • بدون نام

      بنابراین اقای ترکان... روحانی .این راه که میرود به ترکستان است یاکم کم گورستان

    • بدون نام

      بله همه ازیک قماشید

    • بدون نام

      امیدواریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج