اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۵۴۷۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

لغو مرخصی فرمانداران و بخشداران تهران

استاندار تهران از اعلام هشدار ویژه در برخی نقاط این استان خبر داد و گفت: مرخصی تمام فرمانداران، بخشداران، شهردارانو دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

فارس: استاندار تهران از اعلام هشدار ویژه در برخی نقاط این استان خبر داد و گفت: مرخصی تمام فرمانداران، بخشداران، شهردارانو دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

انوشیروان محسنی‌بندپی در خصوص شرایط جوی اظهار کرد: مرخصی تمام فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

وی افزود: به فرمانداران شهرستان‌های استان تهران تأکید شد که مسیل رودخانه‌ها را اقدام به بازبینی کنند و اگر کسانی در حاشیه رودخانه‌ها توقف یا چادر برپا کرده باشد، جمع‌‌آوری شوند.

استاندار تهران گفت: در مناطق شمیرانات، قدس، شهریار، اسلامشهر و مناطق پایین‌دستی استان که در مسیر رودخانه قرار دارند، اعلام هشدار ویژه داده شده است.

محسنی‌بندپی تأکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاران باید با تمام امکانات و ادوات در حالت آماده‌باش کامل باشند تا از بروز هرگونه موضوع بحرانی و حاشیه‌ای در خصوص جاری شدن سیلاب و روان‌آب‌ها اقدام سریع داشته باشند؛ همچنین فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم نشست‌های مدیریت بحران و آماده‌باش کامل اعضای این ستاد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ نگرانی وجود ندارد و تمام تمهیدات از طریق ستاد مدیریت بحران استان‌های تهران و البرز تدبیر شده و تمام کارها با مسؤولان امر در مدار تخصصی خود پیش می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوکر

      ما خونمون روبروی رودخانه قرار گرفته
      هی وای من

    • بدون نام

      چراااااا؟؟؟؟اخی میذاشتین حالشونو بوکونن، ،،،من از طرف ملت شریف و با شرف و با وجود و همه چی تمام ایران زمین،،،از شما عذر میخوام،از آقا زاده ها،نوه ها ،نبیره ها،ندیده ها،،،،آخ اخ،،،،خیلی بد شد...

    • بدون نام

      نه تو رو به خدا برن به مسافرت

    • بدون نام

      آخی نزاشتید. طفلک ها داشتند با پول بیت المال گردش و تفریح میکردندو مسافرت خارجیشون نصف و نیمه رهاشد .الان آقازاده هاشون شاکی میشند که چرا بابا باید سر محل خدمتش حاضر باشد.اینقدر با احساساتشون بازی نکنید

    • ناشناس

      اقایان مسول توتعطیلات هیچ مسولی یاندیرحق رفتن به مرخصی رونداره برای اینکه بایدبه مردم خدمت رسانی بشه همه بایداماده باش باشن برای دفعه های بعد به این قضیه توجه کنید خودتون بایداین مسایل روبلدباشین .نه من بعنوان یه شهروندبهتون بگم.

    • رسول

      تهرونیا همشون یه پا فرموندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج