جاباما
۹۳۷۷۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نتانیاهو با برگزاری انتخابات درون‌حزبی موافقت کرد

حزب لیکود با صدور بیانیه‌ای از موافقت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر این حزب، با برگزاری انتخابات درون‌حزبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود، با برگزاری انتخابات درون‌حزبی در صورت کشیده شدن این رژیم به سومین انتخابات سراسری در سال جاری، موافقت کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» حزب لیکود بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «نخست‌وزیر با برگزاری انتخابات درون‌حزبی مخالفت نمی‌کند. اگر قرار باشد انتخابات سراسری برگزار شود، انتخابات درون‌حزبی لیکود برای رهبری آن نیز برگزار می شود و نتانیاهو پیروزی بزرگی به دست می‌آورد».

نتانیاهو با برگزاری انتخابات درون‌حزبی موافقت کرد

بر این اساس، ابراز امیدواری بیانیه لیکود در حالی است که «گیدئون سعر» عضو این حزب، نتانیاهو را برای رهبری لیکود به چالش کشیده و نظرسنجی‌ها هم نشان از افزایش محبوبیت وی برای به دست گرفتن هدایت این حزب دارد.

به نوشته تایمز اسرائیل، سعر که شخصا خواستار برگزاری انتخابات درون‌حزبی بود، از موافقت نتانیاهو استقبال کرد: «من از بیانیه نخست‌وزیر نتانیاهو برای موافقت با انتخابات درون‌حزبی رهبری لیکود استقبال می‌کنم. لیکود بزرگترین جنبش سیاسی در اسرائیل است... ما رای‌گیری مثبت، محترمانه و پاکی خواهیم داشت و من برنامه‌ها و مواضع خود درباره تمام حوزه‌های سیاسی را اعلام می‌کنم».

سعر که از حمایت گسترده هواداران مردمی حزب لیکود برخوردار است، اعلام کرده که کاندیدای رهبری این حزب می‌شود و تلاش‌ها برای کسب رای در انتخابات درون حزبی آتی را آغاز کرده است.

این در حالی است که پیشتر رسانه‌های اسرائیلی به نقل از افراد نزدیک به نتانیاهو گزارش داده بودند که وی تلاش می‌کند تا انتخابات درون حزبی را لغو کرده یا به تعویق بیندازد.

در صورتی که طی دو روز آینده کابینه تشکیل نشود رژیم صهیونیستی ناگزیر باید به سمت برگزاری سومین انتخابات حرکت کند. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی‌ها، بعید است که انتخابات جدید هم تغییری در وضعیت کنونی ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج