جاباما
۹۵۲۳۷۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

امام‌جمعه میبد: فجر، مقدمه نابودی اسراییل است

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه دهه فجر امسال، مقدمه نابودی اسراییل است گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

عصر ایران: امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه دهه فجر امسال، مقدمه نابودی اسراییل است گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

حجه الاسلام محمد اعرافی روز دوشنبه در نشست هماهنگی مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی میبد افزود: باید به تبیین انقلاب اسلامی در مدارس و در بین نسل جوان سرنوشت ساز پرداخت تا شالوده و فطرت پاک آنها با این رویداد تاریخی عجین شود.

وی تصریح کرد: مراسم‌های گرامیداشت در آغاز چهل ساله دوم انقلاب اسلامی ایران خیزش و مقدمه‌ای برای نابودی و زوال صهیونیست و استکبار است.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به ورق خوردن برگهای زرینی از انقلاب اسلامی در میبد یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم تا از این پیچ تاریخی با سرافرازی بیرون آییم.

فرماندار میبد نیز گفت: با توجه به همزمان بودن ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همه به نوعی با در کنار هم بودن و منسجم عمل کردن برای برپایی برنامه ریزی مراسم‌ها در این ایام تلاش کنیم و نقشه های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

حسین فلاح با اشاره به اینکه تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اهمیت دارد، یادآورشد : البته مردم علی غم وجود مشکلات اقتصادی تا به حال به ویژه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی نشان داده‌اند که همیشه در صحنه هستند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز گفت:ایام دهه فجر بزرگترین جشن ملی در کشور ما و با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم اعیاد مذهبی ما نظیر عید فطر ، عید غدیرو... است.

سعید زارع با اشاره به احیای انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی افزود: ما باید قدردان این فرصت و انسجام همدلی و حافظ آن باشیم و همچنین به طور ویژه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد قرار دهیم.

وی در ادامه به تشکیل ۲۰ کمیته و یا کارگروه نظیر کمیته های اصناف ، مساجد و تشکل های دینی و مردمی ، حوزه و روحانیت ، ایثار و شهادت و... برای هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میبد نیزبا تشکر از برنامه‌های ارزشمند برگزار شده در ایام دهه فجر در سال قبل گفت :گام دوم انقلاب اسلامی با ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود و مردم با آتش به اختیار بودن باید در برگزاری مراسم های گرامیداشت این ایام مشارکت داشته‌ باشند.

فرمانده بسیج ناحیه میبد هم از تشییع پیکر شهید گمنام در میبد خبر داد که در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در میبد برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم مصطفی بهشتی افزود: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌هایی محوری پیش بینی شده که برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ براسرائیل

    • بی نام

      کاش یکی هم پیدا می شد یه حرف درباره
      مردم می زد

    • بدون نام

      فعلا که منجر به نابودی ملت ایران شده از فقر و بیکاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج