۹۷۱۱۶۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

آخرین مصوبات ستاد مدیریت کرونا در تهران

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن تشریح آخرین مصوبات این ستاد، بر لزوم کاهش فعالیت ادارات و... در هفته پایانی سال تاکید کرد.

ایسنا: فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن تشریح آخرین مصوبات این ستاد، بر لزوم کاهش فعالیت ادارات و... در هفته پایانی سال تاکید کرد.

علیرضا زالی با اشاره به مصوبات امروز جلسه فرماندهی مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: همچنان تاکید ما بر آگاهی‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم است. استفاده از ظرفیت شبکه‌های بهداشت استان تهران بویژه مراکز جامع سلامت برای افزایش بیماریابی و پیگیری بیماران بستری شده از اهداف اصلی ماست.

آخرین مصوبات ستاد مدیریت کرونا در تهران

او افزود: نکته مهم آن است که بتوانیم با مجموع بیماریابی و پیگیری بیماران یا بهبودیافتگان احتمال بروز بیماری را کاهش دهیم. هنوز هم سطح قابل قبولی از مداخلات در رابطه با تعطیلی مراکز غیر ضروری اعم از اداره‌ها و سایر مراکز را شاهد نیستیم.

زالی با اشاره به این که همچون سنوات گذشته هفته پایانی سال هفته پر کاری نبود، ادامه داد: از مسئولین می‌خواهیم تذکرات را جدی گرفته و فعالیت‌ها در ادارات و ... را به حداقل برسانند. البته مراکز اصلی شهر مانند پمپ بنزین‌ها، آتش‌نشانی‌ها، مراکز ارائه‌دهنده خدمت درمانی فعال هستند. اگر بخواهیم با همین ریتم حضور مردم در سطح شهر پیش برویم کنترل بیماری برایمان بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: طبق هشداری که از روزهای قبل دادیم این بیماری در شهر تهران می‌تواند رو به افزایش بگذارد، پس تنها راه کنترل بیماری و کاهش فشار به کادر درمانی، کاهش حضور مردم در شهر است. تصاویری که از کشورهایی همچون کره جنوبی به دست ما می‌رسد نشان‌دهنده افزایش تداخلات و کاهش بسیار چشمگیر حضور مردم در سطح شهر است و امیدواریم ما نیز در شهر تهران و کل کشور شاهد کمرنگ‌تر شدن حضور مردم در سطح شهر باشیم.

او با تاکید بر عدم انجام برخی کارها مانند برگزاری چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: جلوی این دست رفتارها که ممکن است سبب افزایش بیماری در هفته پایانی سال شود نیز باید گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا شما دستور بده تعطیل بشه. تو که میدونی رئیس جمهور تعطیله. مجلس تعطیله، همه رفتن تعطیلات، به جان مردم رحم کن.

    • بدون نام

      تا 13 بدر همه جا رو تعطیل کنید حتی بانکا و ادارات دولتی و اگه امکانش هست پمپ و بنزین ها و ...مسافرت ها لغو بشه حتی هوایی... دولت به ملتم ی کمک نقدی کنه که دیگه نگن مجبوریم بریم بیرون حتی اگه شده در حد حداقل 100 تمن...

    • ایرانی

      کارمندانی که هیچ گاه قهرمان ملی خطاب نشدن!روزهایی که همه شعار در خانه بمانیم سر داده اند مدرسه و بازار و ... تعطیل شدن ولی اونها مجبور به رفتن به ادارات هستن! هیچ استوری و وضعیت و متنی از اونا نگذاشتن! هیچ تقدیری نشدن! اسمی ازاونها نیومد! به اسم کارمند بانک ، کارمند شهرداری و... گرفتار شدن و از دنیا رفتن! کارمندان کشورم مظلوم ترین و پرتهدیدترین به بیماری کرونا از قشر جامعه هستن! به دادشان برسید یا به یادشان باشید....

    • امید

      مسخره تر از همه این ستاد کرونا دواقع هیچ کار مفیدی انجام نمیدن فقط حرف میزنن
      حرف حرف حرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیشب تخباره دیدم وشندم گفتن از شنبه چ میکنیم وفلان چ این دست اون دیت روزی 100 فوتی داریم ما ایرانی ارزش نداریم خدایا ...... پولارو بردن حالا جون میخوان خاک کنن خدا به تو پناه میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج