adexo3
۱۲۰۵۳۲۵
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

منچستریونایتد از سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شد

شیاطین سرخ با کسب یک نتیجه مأیوس‌کننده دیگر در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت‌ لیگ قهرمانان فصل آینده کاهش دادند.

تسنیم: در آغاز دومین روز از هفته سی‌‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.

تنها گل این بازی را آنتونی گوردون در دقیقه ۲۷ با شوتی خارج از محوطه جریمه که در بین راه پس از برخورد با هری مگوایر مدافع میان من‌یونایتد تغییر مسیر داد، به ثمر رساند.

تصور می‌شد که بازگشت کریستیانو رونالدو پس از چند هفته غیبت بتواند به شیاطین سرخ برای کسب پیروزی کمک کند، اما ستاره پرتغالی هم نتوانست کار خاصی انجام دهد.

به این ترتیب هشتمین شکست فصل شاگردان رالف رانگنیک ثبت شد و آنها با ۵۱ امتیاز و پایین‌تر از وستهام در رده هفتم جدول باقی ماندند. این نتیجه نه تنها شیاطین سرخ را از سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دورتر کرد، بلکه شانس‌ آنها را برای کسب سهمیه دیگر رقابت‌های اروپایی یعنی لیگ اروپا و لیگ کنفرانس هم کاهش داد.

اورتون اما با کسب هشتمین پیروزی‌اش در این فصل ۲۸ امتیازی شد و از بابت ماندن در رده هفدهم و قرار نگرفتن در منطقه سقوط در هفته جاری اطمینان حاصل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج