adexo3
۱۲۰۶۸۰۱
۱ نظر
۵۵۲۰
۱ نظر
۵۵۲۰
پ

اردلان: پرسپولیسی هستم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: بازی‌های فوتسال زنان معمولاً صبح‌ها برگزار می‌شود، با تغییر ساعت برگزاری کمی کار ما سخت شد.

ایلنا: نیلوفر اردلان در خصوص قهرمانی تیم فوتسال بانوان پیکان در اولین سال حضورش در لیگ برتر، اظهار داشت: از ابتدای فصل اکبر محمدی مدیرعامل سابق پیکان با دعوت از بنده خواستار تشکیل تیم فوتسال شدند. بعد از عقد قرارداد با پیکان خیلی سریع به دنبال جذب بازیکنان مدنظر رفتیم و به هرکسی که پیشنهاد دادیم توانستیم آن را جذب کنیم. به همین خاطر باید از اعتماد مدیرعامل وقت و بازیکنان تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از همان ابتدای فصل که شایعه تشکیل تیم فوتسال بانوان پیکان به گوش رسید، خیلی بر بالا بودن شانس قهرمانی خودروسازان اذعان داشتند، گفت: این نتیجه اعتماد بازیکنان بزرگی بود که به پیکان آمدند. بعضی از این بازیکنان در دوران بازیگری‌ام با من هم تیمی بودند؛ اما در کنار ما حاضر شدند و بازی‌های زیبایی را رقم زدند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان در خصوص ارزیابی کیفیت فنی نصر فردیس مسابقه عنوان کرد: نصر فردیس یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ فوتسال ایران است. شب گذشته ما در خانه آنها فینال را برگزار کردیم. آنها به سختی گل دریافت می‌کنند و از کمترین فرصت‌ها بهترین بهره را می‌بردند.

اردلان درباره تاثیر اعظم آخوندی که مدتی قبل به عنوان لژیونر در مالدیو به میدان می‌رفت و سال قبل‌تر در عراق. اما با شروع لیگ فوتسال به تیم پیکان پیوست و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. واقعاً کلین شیت در فینال رقابت‌ها آسان نیست. به همین بهانه جا دارد از فراشی مربی گلرهای تیم قدردانی ویژه داشته باشم.

وی درباره دیگر بازیکنان تیمش ادامه داد: فاطمه اعتدادی، غلامی، رحمتی، سحر زمانی، زیبا افروغ، اعظم آخوندی و همه بازیکنان تیم ستاره هستند. با همکاری و هماهنگی توانستیم برنده باشیم. 

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان درباره زمان برگزاری مسابقات و سختی آن، تصریح کرد: بازی‌های فوتسال زنان معمولاً صبح‌ها برگزار می‌شود؛ اما به خاطر فرا رسیدن ماه رمضان ساعت بازی‌ها به بعد افطار منتقل شد. در این شرایط کار ما برای تنظیم شرایط خواب، تغذیه، ساعت تمرینی بازیکنان سخت‌تر شد. توجه داشته باشید که بازیکنان ما باید به وظایفشان در خانواده هم عمل کنند. 

اردلان درباره میزان قرارداد بازیکنان تیم فوتسال بانوان پیکان و مقایسته با آن با فوتبال آقایان عنوان کرد: کل مبلغ قرارداد بازیکنان ما شاید اندازه بازیکن تیم امید باشگاه یا بازیکن سطح پایین تیم بزرگسال باشگاه باشد. سقف قرارداد ما این فصل ۲۴۰ میلیون تومان بود که فقط یکی از بازیکنان این مبلغ را دریافت کرد.

وی درباره انتشار تصویرش کنار جام قهرمانی و ارتباط آن با علاقه به تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیسی هستم اما عکسم به تقلید از شجاع نیست. ثبت این تصویر به خاطر این است که اولین جامی که در دوران مربیگری‌ام کسب کردم و جام قهرمانی بود و به تقلید از بزرگان فوتبال جهان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      چه شخص شخیصی!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج