۱۲۰۷۷۹۲
۶۴
۶۴
پ

سیرجانی‌ها و دوباره حس و حال تماشای بازی

تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان از ساعتی دیگر به مصاف فجرشهیدسپاسی شیراز می‌رود و این دیدار در حضور هواداران برگزار خواهد شد.

ورزش سه: پس از دیدار تماشایی گل‌گهر و شهرخودرو که برای اولین مرتبه در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، حالا برای دومین مرتبه بار دیگر فرصت برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شده و اینبار آنها می‌توانند از ساعت ۲۰ امشب از نزدیک تماشاگر مصاف تدارکاتی تیم شهرشان برابر زردپوشان شیرازی باشند.

این دومین مسابقه تدارکاتی میان دو تیم طی هفته‌های اخیر است که حالا با نزدیک شدن به زمان شروع دوباره مسابقات لیگ برتر احتمالا با آمادگی بیشتری از سوی بازیکنان دو تیم برگزار خواهد شد.

گل گهر که طی تعطیلات اجباری لیگ برتر چندین بازی دوستانه برگزار کرده است، در آخرین مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان مهدی مهدوی‌کیا رفت و توانست با پیروزی ۲ بر  ۱ برابر این تیم که در دو دیدار قبلی موفق به شکست پر گل نساجی مازندران و سپس پرسپولیس شده بود، از زمین مسابقه بیرون بیاید.

در سوی دیگر این مسابقه شاگردان مجتبی سرآسیایی سرمربی نیم فصل اول گل‌گهر قرار دارد که پس از اردویی  چند روزه در سیرجان به مصاف تیم سابقش می رود و سپس فجری‌ها به شیراز بازخواهند گشت تا مانند گل‌گهر با چند مسابقه دیگر آماده شروع دوباره مسابقات شوند.

آبی‌پوشان سیرجانی پس از برگزاری این دیدار تدارکاتی به تهران بازخواهند گشت و دو دیدار تدارکاتی دیگر مقابل تراکتور و یک تیم لیگ دویی پیش روی آنها خواهد بود تا درنهایت در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه در اهواز برابر شاگردان نکونام قرار بگیرند که این روزها در آسیا در حال ثبت نتایج قابل توجهی هستند.

سیرجانی‌ها و دوباره حس و حال تماشای بازی
سیرجانی‌ها و دوباره حس و حال تماشای بازی
سیرجانی‌ها و دوباره حس و حال تماشای بازی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج